T-Mobile Polska
poszukuje na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego

Forma zatrudnienia: Praca stała

Wymagania

• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• Dyspozycyjność (praca zmianowa)
• Zaangażowanie, odporność na stres, otwartość na nowe wyzwania
• Mile widziane wykształcenie techniczne (telekomunikacja, elektronika)

Obowiązki

• Zapewnienie kluczowym klientom korporacyjnym profesjonalnego wsparcia w sprawach technicznych
• Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń awarii usług telekomunikacyjnych w języku angielskim
• Wstępna diagnostyka problemów klienta

Dodatkowe informacje

Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem świadczeń
• Ciekawą pracę w młodym i pełnym entuzjazmu zespole
• Możliwości doskonalenia zawodowego i rozwoju w dynamicznej, międzynarodowej organizacji
• Kontakt z najnowszymi technologiami
• Zapewniany dojazd do pracy z Warszawy

Sposób aplikowania

Adres e-mail praca@t-mobile.pl

Zamieszczone przez: Biuro Karier