PZU
poszukuje na stanowisko
Contact Center PZU

Forma zatrudnienia: Praca stała

Wymagania

Dlaczego warto do nas dołączyć?
Stabilność
Będziesz mieć stabilną pracę, która pozwoli Ci wypłynąć na szerokie wody rynku pracy.
Rozwój
Nauczysz się wiele dzięki szkoleniom dopasowanym do Twoich potrzeb i umiejętności.
Atmosfera
Poznasz wyjątkowych ludzi, którzy tak jak Ty myślą o rozwoju i tworzą wyjątkowe relacje.
Wynagrodzenie
Będziesz terminowo otrzymywać wynagrodzenie oraz uzyskasz nieograniczone możliwości awansu w Grupie PZU.
Korzyści dla Ciebie

• Elastyczny grafik - Ty określasz dni i godziny w których chcesz pracować, dzięki czemu łatwo połączysz pracę z innymi obowiązkami.
• Dogodna lokalizacja i nowoczesne biura.
• Atrakcyjny system wynagradzania przy umowie zlecenie i realna perspektywa umowy o pracę.
• Bezpłatna siłownia w centrum Warszawy.
• Udział w wewnętrznych szkoleniach otwartych i programach rozwojowych.
• Dodatkowe inicjatywy jak np. Contact Center Cup, Przegląd Teatralny, Wspólne śniadania, konkursy z nagrodami.

Obowiązki

Czym się zajmujemy?
• Zajmujemy się kompleksową obsługą szkód polegających np. na uszkodzeniu samochodu, zalaniu mieszkania czy zniszczeniu mienia firmowego. Kontaktują się z nami klienci indywidualni i firmy. Przyjmujemy zgłoszenia, organizujemy m.in. holowanie, samochód zastępczy, pomoc elektryka, odpowiadamy na pytania związane ze zgłoszoną szkodą i wypłatą odszkodowania.
• Odpowiadamy na pytania klientów związane z zawartymi u nas ubezpieczeniami np. samochodu, mieszkania/domu, na życie, OFE/TFI. Dokonujemy zmian na polisach związanych np. ze zmianą adresu, informujemy o zakresie i terminie polis. Pomagamy
w doborze właściwych ubezpieczeń i kontaktujemy zainteresowane osoby z zespołem sprzedaży.
• Wspieramy agentów i pracowników w obsłudze wewnętrznych systemów PZU (telefonicznie i mailowo) np. informujemy
o zniżkach przysługujących klientom, pomagamy uruchomić nową polisę czy zarejestrować osobę współubezpieczoną.

Dodatkowe informacje

Jesteśmy największych w Polsce kompleksowym centrum obsługi klienta (infolinia, chat, wideoczat, mail, sms) obsługujemy ponad 15 milionów telefonów rocznie oraz ponad 12 milionów zgłoszeń internetowych. Staramy się wyznaczać trendy w obsłudze klienta i być innowacyjnym miejscem pracy. Potwierdzeniem tego są liczne nagrody m.in.: „najlepsza jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu” portalu mojebankowanie.pl (w kategorii ubezpieczenia), „złota słuchawka”, „telemarketer roku”, „Accenture Innovation in Insurance Award”.

Sposób aplikowania

Proces obsługi CV
Co się dzieje kiedy nasi Specjaliści ds. Rekrutacji otrzymują Twoje CV?
1. Analiza CV
Ola, Weronika, Marta i Dominika starannie analizują Twoją aplikację
2. Rozmowa telefoniczna
Jeśli spełniasz nasze oczekiwania, to kontaktują się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych i przeprowadzą krótką rozmowę telefoniczną
3. Spotkanie rekrutacyjne
Czas na poznanie się, krótkie zadanie rekrutacyjne oraz przedstawienie oferty
4. Pierwsze szkolenie
Jeśli pozytywnie przejdziesz cały proces rekrutacji zostaniesz zaproszony do współpracy.

Aplikuj:
https://www.pzu.pl/kariera/wew-oferty-pracy?category=Call%20Center%20-%20Obs%C5%82uga%20klienta&region=mazowieckie

Zamieszczone przez: Biuro Karier