Telewizja Polska S.A.
poszukuje na stanowisko
Informatyk w Dziale Wsparcia Użytkowników (Warszawa)

Forma zatrudnienia: Praca stała

Wymagania

Oczekujemy:
 znajomości, w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania: środowiska Windows , obsługi urządzeń peryferyjnych, aplikacji biurowych, poczty elektronicznej, systemów antywirusowych, sprzętu telekomunikacyjnego i komputerowego oraz zagadnień sieciowych,
 umiejętności szybkiego zdobywania informacji i rozwiązywania problemów informatycznych,
 efektywnej organizacji pracy własnej, dokładności i odpowiedzialności w wykonywaniu zadań,
 orientacji na klienta, odporności na stres i sytuacje konfliktowe,
 wykształcenia min. średniego (profil techniczny) lub doświadczenia na podobnym stanowisku (dodatkowy atut),
 mile widziani studenci zaoczni kierunków o profilu technicznym,
 znajomość SAP, Active Directory, SCCM mile widziana,
 dyspozycyjności do wykonywania zadań (pon.-nd.), w systemie zmianowym (godz. 8-22).

Obowiązki

Do zadań osoby, która dołączy do naszego zespołu będzie należało:
 wsparcie IT pracowników firmy (Helpdesk, 2 linia),
 monitorowanie i realizacja incydentów zgłaszanych przez użytkowników,
 instalowanie i konfigurowanie aplikacji biurowych, programów użytkowych, klientów systemów korporacyjnych,
 samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów dotyczących sprzętu komputerowego, telefonii komórkowej i stacjonarnej, aplikacji biurowych, systemów korporacyjnych.

Dodatkowe informacje

Pracując z nami otrzymujesz:
 wsparcie zespołu, na który zawsze możesz liczyć,
 dofinansowanie do karty sportowej, programu opieki medycznej, wypoczynku,
 możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych,
 kontakt z nowoczesnymi technologiami.

Forma współpracy - umowa zlecenie.

Sposób aplikowania

Na aplikacje (CV) czekamy do dnia 15 września 2019.
Zapraszamy do udziału w rekrutacji.
Aplikuj rekrutacja.tvp.pl

#dlaludzizmisja

Zamieszczone przez: Biuro Karier