Specjalista

  • Pełny etat
  • Warszawa

Witryna internetowa Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
print as PDF
Ogłoszenie nr/ 09.07.2024
Dołącz do nas jako:

Specjalista

Do spraw: obsługi podróży służbowych rejsowym transportem lotniczym i kolejowym oraz rozliczeń finansowo-księgowych, specjalnego transportu lotniczego w Zespole Transportu Lotniczego, Biuro Dyrektora Generalnego #administracja publiczna #praca

Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Czym będziesz się zajmować
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
  • Odpowiada za przygotowanie propozycji połączeń, dokonywanie rezerwacji i zakupu biletów lotniczych w transporcie rejsowym w związku z wyjazdami służbowymi uprawnionych osób w oparciu o zatwierdzone wnioski wyjazdowe, w tym prowadzi ewidencję wyjazdów zagranicznych ww. osób
  • Współpracuje z Biurem Budżetowo-Finansowym KPRM w zakresie naliczania delegowanym osobom odpowiednich środków dewizowych z tytułu pobytu za granicą, odpowiada za rozliczanie kosztów oraz merytoryczne potwierdzanie zasadności zakupu biletów, a także prowadzi bazy danych zawierające koszty zakupu biletów lotniczych i kolejowych oraz sporządza cykliczne zestawienia
  • Koordynuje i zamawia specjalne odprawy graniczne VIP/IP na terytorium RP osób uprawnionych, delegowanych przez KPRM oraz prowadzi sprawy związane z ubezpieczeniem kosztów leczenia za granicą z uwzględnieniem ubezpieczeń assistance, ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) osób delegowanych do wyjazdu zagranicznego, a także prowadzi zestawienia kosztów
  • Realizuje zadania związane z organizacją w KPRM lotów specjalnym transportem lotniczym Prezesa Rady Ministrów i innych upoważnionych osób, w celu zagwarantowania sprawnej, terminowej i zgodnej z procedurami obsługi takich lotów, a także stale monitoruje planowane loty, w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 30 sierpnia 2019 r. o lotach najważniejszych osób w państwie z wyłączeniem zapisów art. 4 ust 3 i 4 ustawy, Zarządzenia Szefa KPRM w sprawie organizacji transportu lotniczego w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, a także innych dokumentów i umów w tym zakresie (m.in. Instrukcji organizacji lotów z najważniejszymi osobami w państwie w Siłach Zbrojnych RP, decyzji nr 7/MON w sprawie trybu wykorzystania wojskowych transportowych statków powietrznych przez dysponentów limitu nalotu, Porozumienia ws. zasad wykonywania lotów z najważniejszymi osobami w państwie, umów czarteru lotniczego). Organizuje poszczególne loty poprzez współpracę z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi, tworzy i przedkłada do akceptacji kierownictwa KPRM niezbędną dokumentację (m.in. informacje o lotach, zapotrzebowania i zamówienia na loty, inne informacje mające na celu sprawne i bezpieczne wykorzystanie transportu lotniczego), prowadzi stały monitoring zmian danych dotyczących lotów oraz uczestniczy w zagranicznych wyjazdach służbowych
  • Przygotowuje projekty aktów normatywnych wewnętrznie obowiązujących dotyczących transportu lotniczego Prezesa Rady Ministrów i innych osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe oraz sporządza w tym zakresie pisemne analizy, sprawozdania i notatki/wyjaśnienia, a także współpracuje przy tworzeniu aktów normatywnych (powszechnie obowiązujących) poprzez rekomendowanie nowych rozwiązań oraz uczestnictwo w spotkaniach, naradach, komisjach, zespołach, itp. dotyczących spraw bieżącego użycia specjalnego transportu lotniczego, pozyskania środków na tego typu transportu oraz ich bezpiecznego i sprawnego wykorzystywania (współpracuje w tym zakresie z organami i instytucjami cywilnymi i wojskowymi)
  • Dokonuje kontroli co do zasadności zobowiązań finansowych KPRM z tytułu korzystania ze specjalnego transportu lotniczego
  • Obsługuje system do zarządzania Centralnym Rejestrem Lotów o statusie HEAD zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 30 sierpnia 2019 r. o lotach najważniejszych osób w państwie,
Kogo poszukujemy
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Powyżej roku doświadczenia zawodowego w zakresie organizacji wyjazdów /spotkań krajowych i zagranicznych osób zajmujących kierownicze stanowiska w jednostkach sektora finansów publicznych lub w sektorze prywatnym lub w prowadzeniu logistyki lotniczej lub w obszarze organizacji eventów
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: transportu lotniczego; zasad funkcjonowania administracji publicznej (w tym służby cywilnej) oraz działalności organów lotnictwa cywilnego i wojskowego, służb ochrony oraz ich kompetencji i współpracy; ustawy o finansach publicznych, cywilnych i wojskowych przepisów dotyczących transportu lotniczego.
  • Posiadanie kompetencji miękkich: kreatywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ”poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość j. angielskiego odpowiadający poziomowi B1
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • Doświadczenie zawodowe powyżej roku doświadczenia zawodowego w instytucjach zarządzania lotnictwem lub prowadzenia logistyki lotniczej
  • Znajomość j. angielskiego odpowiadający poziomowi B2
  • Kompetencje miękkie: myślenie analityczne
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Dobra lokalizacja
  • Dobra/przyjazna atmosfera pracy
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopie poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ”poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Język angielski będzie weryfikowany podczas naboru, jednak jeżeli posiadasz dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1 – dołącz go
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Język angielski będzie weryfikowany podczas naboru, jednak jeżeli posiadasz dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2 – dołącz go
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj do 22 lipca 2024
na adres:

Miejsce składania dokumentów:
1.   Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2.   Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3.   Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP:139929/BDG/22

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

22 694 76 15 – zespół rekrutacji
22 694 60 23 – BDG
WIĘCEJ O PRACY W URZĘDZIE

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.07.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

WYTWORZYŁ/ODPOWIADA: DYREKTOR GENERALNY

JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: KANCELARIA PREZESA RADY MINISTRÓW W WARSZAWIE

UDOSTĘPNIŁ: MARTA TRZCIŃSKA

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ REKRUTACJI I ZARZĄDZANIA KOMPETENCJAMI / BIURO KADR I ROZWOJU ZAWODOWEGO

WPROWADZONO: 09.07.2024

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@kprm.gov.plu.pl

Skip to content