Starszy specjalista

  • Pełny etat
  • Warszawa

Witryna internetowa Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
print as PDF
Ogłoszenie nr/ 18.10.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Samodzielne Stanowiska Pracy do spraw Obsługi Asystenckiej i Sekretarskiej, Departament Przygotowania i Sprawowania Przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej

#administracja publiczna #obsługa sekretarska #praca
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje bieżącą korespondencję do podpisu i dekretacji Dyrektora i Zastępców Dyrektora (kontroluje kompletność dokumentacji przedkładanej do decyzji), przekazuje korespondencję pracownikom stosownie do dekretacji, informuje o terminach realizowania spraw
  • Powiela na polecenie Dyrektora i Zastępców Dyrektora materiały, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Departamentu
  • Zapewnia właściwy obieg korespondencji wpływającej i wychodzącej przy użyciu narzędzi informatycznych (Elektroniczny System Zarządzania Dokumentami – „EZD”), zgodnie z wymogami Instrukcji Kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, oraz prawidłowo dokumentuje i przechowuje akta spraw Departamentu
  • Prowadzi terminarz spotkań, narad i konferencji z udziałem Dyrektora i Zastępców Dyrektora, planuje wyjazdy krajowe i zagraniczne Dyrektora i Zastępców Dyrektora w związku z udziałem w ww. spotkaniach, a także przygotowuje do rozliczenia koszty wyjazdów i delegacji, organizuje i zapewnia obsługę spotkań Dyrektora i Zastępców Dyrektora (dba o ich stronę organizacyjno-techniczną)
  • Na polecenie Dyrektora lub Zastępców Dyrektora sporządza i redaguje, we współpracy z wydziałami, projekty dokumentów/pism dotyczących organizacji przygotowań do sprawowania oraz sprawowania prezydencji, pozyskuje i gromadzi niezbędne informacje, opracowuje notatki, zestawienia
  • Na polecenie Dyrektora lub Zastępców Dyrektora protokołuje wybrane spotkania, w których biorą udział pracownicy Departamentu
  • Zapewnia obsługę telefoniczną Dyrektora i Zastępców Dyrektora, udziela informacji oraz prowadzi bazę telefonów, która dotyczy osób, urzędów, instytucji i organizacji, z którymi Departament współpracuje
  • Comiesięczne przygotowuje listy obecności, nadzoruje wpisywanie się pracowników do ewidencji wyjść oraz ewidencji czasu przepracowanego w godzinach nadliczbowych, przygotowuje informacje dotyczące wypracowanych nadgodzin oraz ich odbioru przez pracowników Departamentu, aktualizuje dane teleadresowe Departamentu i jego pracowników oraz przechowuje dokumenty dotyczących spraw personalnych pracowników Departamentu, w zakresie poleconym przez Dyrektora lub Zastępcę Dyrektora oraz prowadzi nadzór nad przygotowywaniem planu urlopów pracowników
  • Zaopatruje Dyrektora i Zastępców Dyrektora oraz pracowników Departamentu w wizytówki, pieczątki, materiały biurowe, materiały eksploatacyjne, kontroluje zgodności zamówionej prasy ze specyfikacją
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie obsługi kancelaryjno-biurowej
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: ochrony danych osobowych; dostępu do informacji publicznej; podziału kompetencji pomiędzy instytucjami UE i w ramach polskiej administracji; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Ms Office
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność, współpraca
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Przeszkolenie w zakresie obsługi sekretariatu
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie obsługi sekretariatu
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 30 października 2024

na adres:

1.   Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa

2.   Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).

3.   Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP:144006, DPREZ/59

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

– 22 694 73 08 – komórka ds. rekrutacji
– 22 694 75 67 – DPREZ
Więcej o pracy w urzędzie

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.10.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie:

https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe—klauzula-informacyjna

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@kprm.gov.pl

Skip to content