Starszy inspektor ds. obsługi finansowej

Opublikowano przez Biuro Karier w dniu

  • Praca
  • Warszawa

Witryna internetowa Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

Starszy inspektor ds. obsługi finansowej w Wydziale Organizacyjno-Finansowym Biura Współpracy Międzynarodowej

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 18 sierpnia 2025 r.

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  • monitorowanie wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na działalność biura,
  • wystawianie not księgowych oraz wprowadzanie danych do systemu w zakresie naruszenia dyscypliny finansów publicznych,
  • przygotowywanie rejestrów, ewidencji, zestawień, analiz, podsumowań, raportów i sprawozdań oraz zbiorczych danych statystycznych,
  • przygotowywanie i udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych.

Charakterystyka pracy:

  • wykonywanie budżetu m.st. Warszawy w zakresie działalności biura,
  • współpraca z wewnętrznymi komórkami biura przy przygotowaniu projektów umów, zleceń, porozumień i rejestru dokumentów księgowo-finansowych,
  • współpraca przy organizowaniu służbowych wyjazdów zagranicznych pracowników urzędu i osób delegowanych z projektów unijnych,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    • Statut m.st. Warszawy,
    • Regulamin Urzędu m.st. Warszawy,
    • ustawa Prawo zamówień publicznych,
    • ustawa o finansach publicznych,
    • ustawa o rachunkowości.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Senatorska 36, 4 piętro. Budynek wyposażony w platformę dla osób z niepełnosprawnościami oraz windę. Na parterze i czwartym piętrze budynku usytuowana toaleta dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózku.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, kontakt z klientem oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku i poza nim.

 Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie finansów, księgowości, analiz, udzielania lub rozliczania dotacji, administracji publicznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem; komunikacja, sumienność, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • powyżej 4–letnie doświadczenie zawodowe w zakresie finansów, księgowości, analiz, egzekucji finansowej, udzielania lub rozliczania dotacji, administracji publicznej.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.

Kategorie: