Starszy inspektor ds. obsługi finansowej

Witryna internetowa Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
Starszy inspektor ds. obsługi finansowej w Wydziale Organizacyjno-Finansowym Biura Współpracy Międzynarodowej
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 18 sierpnia 2025 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
- monitorowanie wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na działalność biura,
- wystawianie not księgowych oraz wprowadzanie danych do systemu w zakresie naruszenia dyscypliny finansów publicznych,
- przygotowywanie rejestrów, ewidencji, zestawień, analiz, podsumowań, raportów i sprawozdań oraz zbiorczych danych statystycznych,
- przygotowywanie i udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych.
Charakterystyka pracy:
- wykonywanie budżetu m.st. Warszawy w zakresie działalności biura,
- współpraca z wewnętrznymi komórkami biura przy przygotowaniu projektów umów, zleceń, porozumień i rejestru dokumentów księgowo-finansowych,
- współpraca przy organizowaniu służbowych wyjazdów zagranicznych pracowników urzędu i osób delegowanych z projektów unijnych,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
- Statut m.st. Warszawy,
- Regulamin Urzędu m.st. Warszawy,
- ustawa Prawo zamówień publicznych,
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa o rachunkowości.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Senatorska 36, 4 piętro. Budynek wyposażony w platformę dla osób z niepełnosprawnościami oraz windę. Na parterze i czwartym piętrze budynku usytuowana toaleta dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, kontakt z klientem oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku i poza nim.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 4-letni staż pracy,
- powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie finansów, księgowości, analiz, udzielania lub rozliczania dotacji, administracji publicznej,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem; komunikacja, sumienność, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
- powyżej 4–letnie doświadczenie zawodowe w zakresie finansów, księgowości, analiz, egzekucji finansowej, udzielania lub rozliczania dotacji, administracji publicznej.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu,
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.