Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
starszy inspektor ds. obsługi finansowej
w Wydziale Budżetu i Zamówień Publicznych Biura Administracyjnego
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 28 maja 2024 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
- prowadzenie spraw dotyczących wieloletniej prognozy finansowej biura, w tym:
-
- opracowywanie projektów planów rocznych oraz wieloletnich planów zgodnie z wytycznymi,
- monitorowanie wykorzystania środków finansowych,
- współpraca z jednostkami urzędu i podmiotami zewnętrznymi w zakresie koordynacji, opracowania i realizacji budżetu,
- przygotowywanie rejestrów, ewidencji, zestawień, analiz, podsumowań, raportów i sprawozdań oraz zbiorczych danych statystycznych.
Charakterystyka pracy:
- analiza budżetu, bieżący monitoring oraz raportowanie stanu jego realizacji,
- praca w Zintegrowanym Systemie SAP w zakresie:
- wydatków biura (zakładanie kont, przetwarzanie zleceń, angażowanie środków pod umowy, zamówienia, wprowadzanie zobowiązań-faktur itp.),
- dochodów biura (przetwarzanie dokumentów związanych z dochodami biura, wystawianie faktur dochodowych ),
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa Prawo zamówień publicznych,
- ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa o podatku od towarów i usług.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: praca wykonywana będzie w pomieszczeniu biurowym na parterze w budynku przy ul. Niecała 2. Główne wejście do budynku znajduje się od strony ul.
Niecałej. Do wejścia głównego prowadzi jeden stopień schodów. Drugie wejście do budynku znajduje się z poziomu terenu od strony ulicy Canaletta. Wejścia do budynku są otwierane ręcznie do wewnątrz, wyposażone w samozamykacze oraz kontrola dostępu od strony ulicy Canaletta. Komunikację pionową ułatwia winda, która umożliwia dostęp na każdą kondygnację. Toalety dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się na parterze oraz na piętrach. Wejścia do pokoi oznakowane są tabliczkami oraz oznaczeniami brajlowskimi. Budynek jest w trakcie remontu.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, spotkania z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, wyjścia służbowe do innych lokalizacji urzędu.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
- minimum 4-letni staż pracy,
- powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie finansów, księgowości, analiz, udzielania lub rozliczania dotacji, obsługi wpłat lub deklaracji w rozliczeniach lub procesach masowych,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, współpraca, sumienność, dążenie do rezultatów, obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia,
- kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany minimum 4-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg
3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.