Coraz więcej analiz wskazuje, że za porażką start-upów i początkujących przedsiębiorców stoją błędy związane z brakiem weryfikacji założeń biznesowych: niewystarczającą analizą rynku czy nieznajomością potrzeb klientów.
Zespół badawczy JCD Research postanowił przyjrzeć się tym problemom, zrozumieć stojące za nimi mechanizmy i zebrać dobre praktyki, wspierające zespoły produktowe w drodze do sukcesu. Trwa właśnie ogólnopolski projekt “Data Driven Product 2022”, który dotyczy postaw wobec badań rynku i wykorzystania danych w polskich biznesach produktowych oraz środowisku start-upowym. A Twoje doświadczenia dotyczące budowania produktów technologicznych mogą odegrać w nim istotną rolę!
Jeśli:
Posiadasz decyzyjność w swoim zespole produktowym (pełnisz rolę CEO, CMO, CTO, CPO lub podobną);
Rozwijasz produkt cyfrowy, rozumiany jako biznes oparty na dostępie do treści lub usługi (przede wszystkim w modelu SaaS i pokrewne, marketplace, aplikacja, platforma cyfrowa);
Posiadasz klientów płacących przynajmniej od ok.12 miesięcy i jest to działanie rentowne/ma potwierdzoną trakcję;
Zechcesz poświęcić ok. 15 minut na rozwiązanie ankiety
- to chcielibyśmy zaprosić Cię do wypełnienia kwestionariusza.
Wiemy, jak trudno znaleźć wolną chwilę, kiedy prowadzisz biznes – dlatego w podziękowaniu za poświęcony czas każdy z uczestników ankiety w otrzyma od nas raport podsumowujący pierwsze w Polsce badanie o biznesach data driven, wraz z wartościowymi wskazówkami opartymi na wynikach naszych badań.
Więcej informacji o projekcie: https://datadrivenproduct.pl/
Raport będzie dystrybuowany za pośrednictwem naszych kanałów społecznościowych, grupy na Facebooku https://www.facebook.com/groups/1286236231571644 oraz mediów branżowych.
Cały projekt badawczy “Data Driven Product 2022” jest elementem naszej misji naukowo-edukacyjnej związanej z promowaniem postaw badawczych i empirycznych w polskim ekosystemem biznesowym.