
Witryna internetowa Komenda Główna Policji
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA KGP: Sekcja Realizacji Inwestycji i Remontów Wydziału Inwestycji i Remontów KGP Biura Logistyki Policji
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
WARUNKI PRACY
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
– praca na wysokości powyżej 1 m,
– zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
– w warunkach biurowych i w terenie,
– z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
– naturalne i sztuczne oświetlenie,
– wymuszona pozycja ciała,
– przy wejściu do budynku brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, w budynku znajduje się winda.
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
– przygotowywanie niezbędnej dokumentacji kosztorysowej, przedmiarów i obmiarów robót budowlanych, w celu umożliwienia zlecenia prac remontowych lub inwestycyjnych w obiektach Komendy Głównej Policji,
– sporządzanie wyceny kosztorysowej inwestycji, w celu opracowania programów inwestycyjnych na zadania realizowane w obiektach Komendy Głównej Policji,
– weryfikowanie dokumentacji kosztorysowej firm realizujących roboty budowlane na obiektach Komendy Głównej Policji pod względem oceny jej zgodności z katalogami nakładów rzeczowych oraz cen robót i materiałów budowlanych na podstawie katalogu/serwisu wyceny robót i obiektów budowlanych,
– przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie prac remontowych lub inwestycyjnych w obiektach Komendy Głównej Policji,
– współuczestniczenie w pracach komisji przetargowych na wykonanie prac remontowych lub inwestycyjnych w obiektach Komendy Głównej Policji,
– współuczestniczenie w sporządzaniu dokumentacji związanej z planowaniem i przygotowaniem zadań inwestycyjno-remontowych oraz związanych z utrzymaniem w należytym stanie obiektów i infrastruktury realizowanych na potrzeby Komendy Głównej Policji,
– opracowywanie projektów umów, porozumień oraz zleceń dotyczących wykonania robót budowlanych i przeglądów technicznych w obiektach Komendy Głównej Policji zgodnie z właściwością merytoryczną wydziału,
– archiwizowanie otrzymanej i wytworzonej dokumentacji.
WYKSZTAŁCENIE: wyższe.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
– staż pracy: 3 lata
– doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w zakresie kosztorysowania robót budowlanych,
– dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą “poufne” lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
– biegła obsługa komputerowych programów do kosztorysowania np. BIMestiMate, Norma.
– umiejętność: wykonywania rysunków technicznych, czytania dokumentacji projektowej, analitycznego myślenia, planowania i organizacji pracy własnej, komunikowania się,
– biegła obsługa programów komputerowych w środowisku Windows (pakiet MS Office),
– w Komendzie Głównej Policji nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
WYMAGANIA DODATKOWE:
– wykształcenie: wyższe techniczne lub studia podyplomowe z zakresu budownictwa,
– przeszkolenie w zakresie kosztorysowania,
– prawo jazdy kat. B.
METODY I TECHNIKI SELEKCJI:
– selekcja ofert pod kątem spełniania wymogów formalnych,
– rozmowa kwalifikacyjna.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
– życiorys/CV i list motywacyjny,
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
– kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
– kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
– kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą “poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632 z późn. zm.),
– oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Dodatkowe dokumenty i oświadczenia:
– kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów,
– oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
– kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie.
– oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B (dokument do okazania podczas rozmowy kwalifikacyjnej).
Szczegółowych informacji udziela:
Renata Makarewicz, naczelnik wydziału, nr tel. (47) 72 128 81.
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: 17 lipca 2025 r.
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Komenda Główna Policji Biuro Logistyki Policji Wydział Inwestycji i Remontów KGP
ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa (pn. – pt. w godzinach 8:15 – 16:15); z dopiskiem na kopercie „ekspert 3 SRIiR WIR KGP BLP KGP”
PROPONOWANE WYNAGRODZENIE ZASADNICZE: 6 975,53 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
Inne informacje:
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Decyduje data stempla pocztowego bądź data osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie: https://kgp.bip.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-poza-s/wzory-oswiadczen/32768,Wzory-oswiadczen.html
Administratorem danych osobowych o kandydatach do pracy w Komendzie Głównej Policji jest Komendant Główny Policji z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 148/150, 02-624 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego oraz prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego do pracy w Komendzie Głównej Policji. Dane osobowe będą przechowywane, przetwarzane przez okres trwania rekrutacji oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie archiwizacji i brakowania. Kandydaci mają prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania. Mają również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy. Ponadto mają prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu naboru.
Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na renata.makarewicz@policja.gov.pl