Asystent/ka działu logistyki i sprzedaży

ENCO Sp. z o.o.

Najważniejsze zadania:

  • Realizacja  zleceń na zakup  materiałów i usług: poszukiwanie dostawców, negocjacje warunków handlowych, przygotowywanie zamówień, monitorowanie realizacji
  • Wystawianie dokumentów magazynowych (dokumentowanie zakupów, przesunięć międzymagazynowych, rozchodów wewnętrznych)
  • Zbieranie ofert na materiały i usługi na potrzeby działu handlowego
  • Wsparcie działu handlowego w przygotowywaniu i kompletowaniu dokumentacji ofertowej, powykonawczej, pism i dokumentów związanych z realizacją zamówień

Do aplikowania na w/w stanowisko zachęcamy osoby spełniające następujące warunki:

  • Wykształcenie wyższe w obszarze logistyki lub ekonomii/zarządzania lub pokrewne (minimum licencjat)
  • Chęć rozwoju oraz nastawienie na realizację celów
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu dobrych relacji
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, zdolności analityczne
  • Zdolności negocjacyjne
  • Znajomość obsługi komputera (MS Office)

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju   i realizacji różnorodnych zadań
  • Szkolenia wewnętrzne w niezbędnym zakresie
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie  zasadnicze i premia zależna od osiąganych rezultatów
  • Benefity pozapłacowe: atrakcyjne ubezpieczenie grupowe,   pakiet MULTISPORT, świąteczne dodatki finansowe, paczki dla dzieci, wczasy pod gruszą,
  • Możliwości awansu lub zmiany stanowiska

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na kadry@grupaenco.pl

Skip to content