Główny Specjalista ds.: social media w Zespole Promocji Międzynarodowej i Analityki w Centrum Informacyjnym Rządu

  • Pełny etat
  • Warszawa

Witryna internetowa Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
print as PDF
Ogłoszenie nr/ 13.07.2024
Dołącz do nas jako:

Główny Specjalista

Do spraw: social media w Zespole Promocji Międzynarodowej i Analityki w Centrum Informacyjnym Rządu

#administracja publiczna #komunikacja #praca
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Czym będziesz się zajmować
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
  • Samodzielnie zarządza treścią serwisu gov.pl/primeminister, w tym odpowiada za: publikację tekstów, zdjęć, filmów, infografik, itp. z uwzględnieniem m.in. zasad dotyczących dostępności serwisów internetowych
  • Samodzielnie zarządza profilami KPRM w mediach społecznościowych w języku angielskim, w tym przygotowuje dedykowane treści, materiały wizualne, grafiki, komunikaty oraz moderuje rozmowy i prowadzi dialog z obywatelami oraz współpracuje z grafikami oraz montażystami wideo przy produkcji wyżej wymienionych form przekazu dla mediów społecznościowych KPRM w języku angielskim
  • Analizuje, za pośrednictwem analizy ilościowej i jakościowej, występowanie poszczególnych haseł, treści zamieszczanych w międzynarodowych mediach społecznościowych
  • Projektuje i rozwija działania oraz strategię komunikacji internetowej Prezesa RM, rządu i KPRM oraz koordynuje aktywności w tym obszarze
  • Realizuje projekty informacyjne, społeczne i promocyjne w Internecie
  • Śledzi dobre praktyki oraz rozwój rynku mediów społecznościowych na arenie międzynarodowej, analizuje potrzeby użytkowników Internetu oraz monitoruje skuteczność prowadzonych w Internecie działań
  • Opracowuje strategię komunikacji programów rządowych w anglojęzycznych mediach społecznościowych KPRM
Kogo poszukujemy
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie social media lub komunikacji społecznej
  • Znajomość: aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie; specyfiki mediów społecznościowych; zasad komunikacji społecznej i działania mediów; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: kreatywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, komunikacja, współpraca
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
  • Umiejętności z zakresu zarzadzania treścią w serwisach społecznościowych w j. angielskim
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie w zakresie politologii lub komunikacji społecznej lub filologii angielskiej lub studia podyplomowe w zakresie politologii lub komunikacji społecznej lub filologii angielskiej
  • Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych lub komunikacji społecznej w języku angielskim
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Język angielski będzie weryfikowany podczas naboru, jednak jeżeli posiadasz dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1 – dołącz go
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 25 lipca 2024

na adres:

Miejsce składania dokumentów:
1.   Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2.   Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3.   Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP:140175/CIR/55

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

22 694 76 15 – zespół rekrutacji
886 284 181 – Centrum Informacyjne Rządu
WIĘCEJ O PRACY W URZĘDZIE

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.07.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

WYTWORZYŁ/ODPOWIADA: DYREKTOR GENERALNY

JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: KANCELARIA PREZESA RADY MINISTRÓW W WARSZAWIE

UDOSTĘPNIŁ: MARTA TRZCIŃSKA

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ REKRUTACJI I ZARZĄDZANIA KOMPETENCJAMI / BIURO KADR I ROZWOJU ZAWODOWEGO

WPROWADZONO: 13.07.2024

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@kprm.gov.plu.pl

Skip to content