
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
Główny specjalista ds. bezpieczeństwa i zarządzania siecią w Wydziale Zarządzania Siecią Biura Informatyki
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 14 kwietnia 2025 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
- planowanie, budowa, rozwój i utrzymanie infrastruktury ICT oraz bezpieczeństwa usług,
- udostępnianie i zabezpieczanie dostępu do usług biznesowych jednostkom organizacyjnym i osobom prawnym m.st. Warszawy,
- kontrola i monitorowanie dostępności usług krytycznych oraz bezpieczeństwa wraz z obsługą incydentów.
Charakterystyka pracy:
- planowanie rozwoju, projektowanie i administrowanie systemów telekomunikacyjnych Cisco Unified Communication wraz z systemami wspierającymi usługi VoIP,
- administrowanie systemami serwerowymi wirtualnymi dedykowanymi dla obsługi infrastruktury Unified Communication,
- administrowanie routerami SBC (CUBE) i VG oraz systemami provisionigu telefonii IP – TiM (Telephone Interface Communications Manager),
- zapewnienie aktualności dokumentacji infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa w zakresie VOICE oraz LAN/WAN,
- integracja i ujednolicanie sieci teleinformatycznych urzędu z sieciami teleinformatycznymi dzielnic i innych jednostek organizacyjnych,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań:
- systemy operacyjne NX-OS/IOS XE i technologie sieciowe na poziomie zaawansowanym zgodnie z programem CCNP Collaboration/CCNP Enterprise,
- zasady działania sieci IP, technologii sieciowych i Ethernet zgodnie ze standardami IEEE,
- doświadczenie i znajomość:
- konfiguracji i administracji systemów CUBE (Cisco Unified Border Element),
- konfiguracji i administracji systemu CUCM (Cisco Unified Communications Manager).
Warunki pracy:
Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, VI piętro. Budynek jest wyposażony w podjazd oraz system kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi windy maja szerokość 80 cm. W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: praca przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych i telefonicznych, przemieszczanie się wewnątrz budynku przy pl. Bankowym 2 i w innych lokalizacjach urzędu.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera[1], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
- minimum 5-letni staż pracy,
- powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania i wdrażania usług sieciowych oraz bezpieczeństwa lub administrowania usługami oraz infrastrukturą sieciową i bezpieczeństwa,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, sumienność, współpraca, obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia na kierunku informatyka, telekomunikacja, bezpieczeństwo teleinformatyczne lub systemy i sieci teleinformatyczne,
- posiadanie certyfikacji na poziomie profesjonalnym z zakresu technologii sieciowych lub bezpieczeństwa, np. CCNP Voice/Collaboration/Enterprise lub podobne.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[2]
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[3],
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
[1] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
[2] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
[3] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.