Główny specjalista ds. bezpieczeństwa wewnętrznego

  • Pełny etat
  • Warszawa

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

 poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

                                       Główny specjalista ds. bezpieczeństwa wewnętrznego w Wydziale Zarządzania Portfelem Projektów Biura Informatyki

 Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 21 czerwca 2024 r.

Zakres zadań:

 Główne odpowiedzialności:

  • koordynowanie przestrzegania zasad ochrony danych osobowych,
  • monitorowanie przestrzegania procedur ochrony informacji i danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych urzędu,
  • opracowywanie standardów i procedur w zakresie bezpieczeństwa oraz analiz, rejestrów, raportów, nadzór nad wykonywaniem umów w zakresie ochrony danych osobowych.

Charakterystyka pracy:

  • tworzenie i aktualizowanie, rejestrów i dokumentacji związanej z przetwarzaniem danych osobowych, przeprowadzanie oceny skutków przetwarzania dla ochrony danych (DPIA),
  • sporządzanie raportów oraz rekomendacji w zakresie ryzyk niezgodności z RODO, w obszarze rozwiązań IT i przetwarzania danych w chmurze,
  • tworzenie regulacji wewnętrznych w zakresie ochrony danych osobowych,
  • zapewnienie zespołowi wsparcia w obszarze RODO – opiniowanie umów, wzory dokumentów, klauzule ochrony danych osobowych, konsultacje,
  • współpraca przy wyjaśnianiu i dokumentowaniu przypadków naruszenia bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych w systemach informatycznych,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o ochronie danych osobowych;
    • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku

z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);

  • ustawa o ustroju miasta stołecznego

Warunki pracy:

 Miejsce pracy: praca wykonywana będzie w pomieszczeniu biurowym na XIV piętrze w budynku przy pl. Bankowym 2. Budynek jest wyposażony w podjazd. Budynek jest wyposażony w system kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi windy mają szerokość 80 cm.

W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Stanowisko pracy: będzie się wiązać z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, telefoniczną i bezpośrednią obsługą klientów. Praca będzie wykonywana w budynku Urzędu oraz w innych lokalizacjach.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele

Niezbędne wymagania:

  •  obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera1, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony danych osobowych, przetwarzaniu danych osobowych, bezpieczeństwie wewnętrznym,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, komunikacja, sumienność, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.2

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •  curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu3,
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

 Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

 W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

1 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

2 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Skip to content