Inżynier ds. ofertowania

Witryna internetowa hOyez Polska Sp. z o.o.

hOyez (www.hoyez.com) – od 1953 roku projektujemy i produkujemy ruchome ścianki działowe i drzwi w ramach aluminiowych dla sektora komercyjnego i przemysłowego. Zatrudniając ponad 100 pracowników i realizując obroty na poziomie 25 mln EUR, jesteśmy obecni we Francji i na arenie międzynarodowej, w szczególności w Polsce, gdzie sprzedajemy nasze produkty od 10 lat.

Rok 2025 jest początkiem nowego etapu naszej obecności w Polsce wraz z otwarciem naszego oddziału produkcyjnego z siedzibą w Wieruchowie k/Warszawy oraz powiększeniem naszego zespołu, do którego poszukujemy :

Inżyniera ds. ofertowania

(miejsce pracy: Wieruchów)

Twoje obowiązki:

  • Przygotowywanie kosztorysów oraz ofert cenowych na podstawie specyfikacji klienta i przy pomocy oprogramowania firmowego
  • Praca nad projektami klientów w tym: przygotowanie koncepcji i projektu, modelowanie 3D, kosztorysowanie i koordynacja prac produkcyjnych i montażowych
  • Prezentacja klientom rozwiązań technicznych dostosowanych do ich potrzeb z uwzględnieniem przepisów budowlanych, warunków technicznych, estetycznych i kosztowych
  • Zapewnienie fachowego wsparcia technicznego w zakresie produktów firmy dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Współpraca z działem zakupów i działem produkcji
  • Przygotowywanie kompletnych zleceń produkcyjnych
  • Proponowanie działań mających na celu poprawę wydajności, skuteczności, zdolności reagowania i elastyczności świadczonych usług
  • Współpraca z pozostałymi członkami zespołu w celu realizacji wspólnych celów biznesowych

Twój profil:

  • Wykształcenie techniczne min. średnie lub wyższe zawodowe
  • Doświadczenie w analizie technicznej, kosztowej w celu dokonywania oceny wymagań technicznych projektu, tworzenia ofert handlowych oraz raportów
  • Umiejętność czytania i tworzenia rysunków technicznych oraz layoutów w programach takich jak np.: AutoCAD, SolidWorks itp. z uwzględnieniem aspektów handlowych
  • Komunikatywność oraz zdolność do budowania i utrzymywania dobrych relacji z klientami
  • Rzetelność i zaangażowanie
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zdolność do zarządzania wieloma projektami jednocześnie
  • Umiejętność w pracy w zespole i współpracy z innymi działami
  • Znajomość języka angielskiego lub francuskiego

Oferujemy :

  • Umowę o pracę w stabilnej, renomowanej firmie z ponad 70 letnim doświadczeniem
  • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz system premiowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie – szkolenia w Polsce i we Francji

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na pmrowczynski@valians-international.com

Skip to content