Inspektor ds. architektury i urbanistyki

  • Pełny etat
  • Warszawa

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

Inspektor ds. architektury i urbanistyki w Wydziale Miejskich Inwestycji Architektonicznych Biura Architektury i Planowania Przestrzennego

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 16 lipca 2025 r.

Zakres zadań:

 Główne odpowiedzialności:

  • zadania z zakresu architektury i budownictwa, w szczególności obiektów sztuki współczesnej, obiektów mających wpływ na estetykę przestrzeni publicznej,
  • przygotowywanie postępowań dotyczących zamówień publicznych i konkursów na wyłonienie wykonawcy,
  • przygotowywaniem projektów pism w zakresie zagadnień architektonicznych, plastycznych i estetycznych
  • przygotowanie zestawień, analiz, podsumowań, raportów, sprawozdań, opinii i uzgodnień.

Charakterystyka pracy:

  • organizowanie konkursów architektonicznych, urbanistycznych i warsztatów projektowo-konsultacyjnych,
  • opiniowanie dokumentów szkól podstawowych i przedszkoli,
  • udział w nadzorze merytorycznym nad realizacją umów,
  • przygotowywanie odpowiedzi na pisma, interpelacje, zapytania radnych i wnioski w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne z aktami wykonawczymi do nich:
    • ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
    • ustawa Prawo zamówień publicznych,
    • ustawa Prawo budowlane,
    • kodeks postępowania administracyjnego,
    • ustawa o samorządzie gminnym,
    • ustawa o ustroju Miasta Stołecznego Warszawy,
    • ustawa o dostępie do informacji publicznej,
    • ustawa o ochronie danych

Warunki pracy:

 Miejsce pracy: Al.Jerozolimskie 44, piętro 7. Wejście w budynku jest z poziomu terenu. W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko za pomocą windy. Windy posiadają sygnalizację głosową. Ciągi

komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Stanowisko pracy: praca przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz oraz na zewnątrz budynku i do innych lokalizacji urzędu i w terenie.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele

Niezbędne wymagania:

  •  obywatelstwo polskie1,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie architektury, budownictwa, urbanistyki, planowania przestrzennego,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II z zakresu architektury i urbanistyki, architektury krajobrazu, gospodarki przestrzennej, budownictwa, inżynierii środowiska, zarządzania, administracji, geodezji, kartografii, jednolite magisterskie na kierunku prawo,
  • komunikatywna znajomość języka

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •  curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

 Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

 W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.

Skip to content