
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
Inspektor ds. architektury i urbanistyki w Wydziale Miejskich Inwestycji Architektonicznych Biura Architektury i Planowania Przestrzennego
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 16 lipca 2025 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
- zadania z zakresu architektury i budownictwa, w szczególności obiektów sztuki współczesnej, obiektów mających wpływ na estetykę przestrzeni publicznej,
- przygotowywanie postępowań dotyczących zamówień publicznych i konkursów na wyłonienie wykonawcy,
- przygotowywaniem projektów pism w zakresie zagadnień architektonicznych, plastycznych i estetycznych
- przygotowanie zestawień, analiz, podsumowań, raportów, sprawozdań, opinii i uzgodnień.
Charakterystyka pracy:
- organizowanie konkursów architektonicznych, urbanistycznych i warsztatów projektowo-konsultacyjnych,
- opiniowanie dokumentów szkól podstawowych i przedszkoli,
- udział w nadzorze merytorycznym nad realizacją umów,
- przygotowywanie odpowiedzi na pisma, interpelacje, zapytania radnych i wnioski w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne z aktami wykonawczymi do nich:
- ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawa Prawo zamówień publicznych,
- ustawa Prawo budowlane,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o ustroju Miasta Stołecznego Warszawy,
- ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- ustawa o ochronie danych
Warunki pracy:
Miejsce pracy: Al.Jerozolimskie 44, piętro 7. Wejście w budynku jest z poziomu terenu. W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko za pomocą windy. Windy posiadają sygnalizację głosową. Ciągi
komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Stanowisko pracy: praca przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz oraz na zewnątrz budynku i do innych lokalizacji urzędu i w terenie.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie1,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia i 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i 5-letni staż pracy,
- powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie architektury, budownictwa, urbanistyki, planowania przestrzennego,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
- wykształcenie wyższe I lub II z zakresu architektury i urbanistyki, architektury krajobrazu, gospodarki przestrzennej, budownictwa, inżynierii środowiska, zarządzania, administracji, geodezji, kartografii, jednolite magisterskie na kierunku prawo,
- komunikatywna znajomość języka
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.