Inspektor ds. kontroli oraz systemu kontroli zarządczej

  • Pełny etat
  • Warszawa

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

 poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

Inspektor ds. kontroli oraz systemu kontroli zarządczej w Wydziale Inwestycji i Analiz Biura Kontroli

 Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 2 września 2024 r.

Zakres zadań:

 Główne odpowiedzialności:

  • przygotowywanie i przeprowadzanie kontroli w podmiotach określonych w regulaminie organizacyjnym Urzędu m.st. Warszawy,
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi oraz organami wymiaru sprawiedliwości.

Charakterystyka pracy:

  • prowadzenie kontroli w zakresie:
    • planowania, przygotowania i realizacji inwestycji dotyczących budowy, przebudowy, rozbudowy i nadbudowy stadionów, amfiteatrów i budynków,
    • realizacji zadań inwestycyjnych na obszarze rewitalizacji m.st. Warszawy,
    • utrzymania stadionów, amfiteatrów, budynków i lokali, w tym realizacji remontów i bieżących
  • sporządzanie:
    • protokołów kontroli,
    • wystąpień pokontrolnych,
    • informacji o wynikach kontroli,
    • odpowiedzi na skargi i wnioski,
    • odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych Rady m.st. Warszawy oraz radnych rad dzielnic,
    • zawiadomień o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa,
    • zawiadomień o ujawnionych okolicznościach wskazujących na naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa Prawo budowlane i rozporządzenia wykonawcze,
    • ustawa Prawo zamówień publicznych i rozporządzenia wykonawcze,
    • ustawa o finansach publicznych,
  • ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
  • ustawa o samorządzie gminnym,
  • ustawa o samorządzie powiatowym,
  • ustawa o pracownikach samorządowych,
  • zarządzenie nr 1837/2019 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 12 grudnia 2019 r. w sprawie zasad i trybu postępowania

Warunki pracy:

 Miejsce pracy: ul. Niecała 2 (l piętro). Szerokości wejścia, korytarze oraz winda dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. Toalety dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. W budynku drzwi do pomieszczeń oznaczone tabliczkami w systemie Braille’a.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego, przemieszczanie się wewnątrz budynku, wyjścia służbowe.

Oferujemy

  •  umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele

Niezbędne wymagania:

  •  obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie kontroli lub administracji publicznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •  curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej

!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

 Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.

Skip to content