Inspektor ds. nieruchomości – Biuro Mienia Miasta i Skarbu Państwa (Wydział IV)

  • Pełny etat
  • Warszawa

Witryna internetowa URZĄD M.ST. WARSZAWY

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. nieruchomości Dział 1 w Wydziale IV Biura Mienia Miasta i Skarbu Państwa

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 5 listopada 2024 r.

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie spraw w zakresie zmiany celu, przeznaczenia oraz sposobu zagospodarowania nieruchomości m.st. Warszawy i Skarbu Państwa oddanych w użytkowanie wieczyste,
  •  prowadzenie spraw odszkodowań za nieruchomości zajęte lub przeznaczone pod drogi publiczne.

Charakterystyka pracy:

  •  analiza wniosków dotyczących zmiany celu użytkowania wieczystego,
  • analiza projektów aktów notarialnych w zakresie zmiany celu użytkowania wieczystego,
  •  analiza projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pod kątem przeznaczenia nieruchomości i wnioskowanie o dokonywanie zmian w tych projektach,
  •  musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  •  ustawa o gospodarce nieruchomościami,
  •  ustawa Kodeks cywilny,
  •  ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
  •  ustawa o drogach publicznych,
  •  ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Chałubińskiego 8 na I piętrze (antresola). Do pomieszczenia pracy można się dostać schodami lub windą. Wejście do budynku znajduje się na poziomie
terenu. Drzwi wejściowe obrotowe otwierają się automatycznie. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Szerokość korytarzy oraz windy dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Toalety dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami znajdują się na I piętrze w budynku.
Stanowisko pracy: przy komputerze oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku i na zewnątrz do innych siedzib urzędu.

Oferujemy

  •  umowę o pracę,
  •  dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  •  rozwój zawodowy,
  •  trzynaste wynagrodzenie,
  •  dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  •  szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  •  zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  •  obywatelstwo polskie,
  •  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  •  niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  •  nieposzlakowana opinia,
  •  umiejętność obsługi komputera1, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  •  wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  •  powyżej 3–letnie doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarowania nieruchomościami, obsługi prawnej lub administracji publicznej,
  •  kompetencje: identyfikacja z urzędem; wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur; sumienność; komunikacja, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.2

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •  curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
    1 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
    2 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
  •  list motywacyjny,
  •  kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  •  kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  •  kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu3,
     oświadczenie o:
  •  posiadanym obywatelstwie,
  •  pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  •  nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  •  posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  •  wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

3 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę Warszawa%20|%20e-rekrutacje%20(um.warszawa.pl).

Skip to content