Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na stanowisko inspektora ds. postępowań administracyjnych z zakresu gospodarowania nieruchomościami w Wydziale Podziałów Nieruchomości Biura Geodezji i Katastru Urzędu m.st Warszawy
Rodzaj umowy – umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika
Zadania
- prowadzenie spraw z zakresu podziałów nieruchomości, w tym:
-
- weryfikacja dokumentacji w sprawach dotyczących podziałów nieruchomości,
- przygotowywanie projektów postanowień i decyzji z zakresu podziałów nieruchomości.
Oczekujemy
- obywatelstwa polskiego lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowanej opinii,
- wykształcenia wyższego I lub II stopnia i minimum 3-letniego stażu pracy albo wykształcenia średniego i minimum 5-letniego stażu pracy,
- powyżej 3-letniego doświadczenia zawodowego w zakresie geodezji, gospodarowania nieruchomościami, gospodarki przestrzennej, w administracji publicznej lub w obsłudze
Oferujemy
- umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele
1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Wersja 1.0 z 15.06.2023 r.
Warunki pracy
- Praca wykonywana będzie w budynku na ul. Sandomierskiej 12. Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu.
- Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Praca będzie wykonywana w pomieszczeniu biurowym na drugim piętrze oraz w pomieszczeniu archiwum.
- Brak możliwości korzystania z pomieszczenia archiwum dla osób poruszających się na wózku. Do pomieszczenia biurowego można dostać się za pomocą schodów lub windy. Toaleta dostosowana do osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.
Stanowisko pracy:
W ramach tego stanowiska pracy osoba pracująca będzie: pracowała przy komputerze, obsługiwała urządzenia biurowe, obsługiwała klienta zewnętrznego, korzystała z
pomieszczenia archiwum, przemieszczała się wewnątrz budynku oraz poza budynkiem.
Jak złożyć ofertę
Złożenie dokumentów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie niewymaganym bezpośrednio przez przepisy prawa2.
Dokumenty przyjmujemy elektronicznie do 16 sierpnia 2024 r., na adres e‑mail bg-nabory@um.warszawa.pl z dopiskiem w tytule „Stanowisko inspektor ds. postępowań administracyjnych z zakresu gospodarowania nieruchomościami”.
Do wiadomości dołącz:
- CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – podpisanie własnoręcznie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii – podpisane własnoręcznie.
2 Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania ofert osoby z niepełnosprawnościami.
Dodatkowe informacje
- Skontaktujemy się z osobami, których oferta odpowiada profilowi stanowiska.
- Jeśli Cię wybierzemy, przed zatrudnieniem poprosimy Cię o dostarczenie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje.
- Jeśli Cię nie wybierzemy, usuniemy Twoje dokumenty aplikacyjne.
- Jeśli nie masz możliwości skorzystania z internetu, złóż ofertę u nas. Zapewnimy Ci dostęp do komputera. Zapraszamy:
- Urząd m.st. Warszawy (adres siedziby pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta),
- wszystkie urzędy dzielnic m.st.
[!] Możesz zapoznać się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów, którzy ubiegają się o zatrudnienie w Urzędzie m.st. Warszawy. Jest ona
dostępna na stronie systemu elektronicznej rekrutacji urzędu w zakładce „Dokumenty dla kandydatek i kandydatów aplikujących poza systemem e-Rekrutacje” pod adresem Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.