inspektor ds. postępowań administracyjnych z zakresu gospodarowania nieruchomościami

  • Pełny etat
  • Warszawa

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

 poszukuje kandydatek i kandydatów na stanowisko inspektora ds. postępowań administracyjnych z zakresu gospodarowania nieruchomościami w Wydziale Podziałów Nieruchomości Biura Geodezji i Katastru Urzędu m.st Warszawy

Rodzaj umowy umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika

Zadania

  •  prowadzenie spraw z zakresu podziałów nieruchomości, w tym:
    • weryfikacja dokumentacji w sprawach dotyczących podziałów nieruchomości,
    • przygotowywanie projektów postanowień i decyzji z zakresu podziałów nieruchomości.

Oczekujemy

  •  obywatelstwa polskiego lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowanej opinii,
  • wykształcenia wyższego I lub II stopnia i minimum 3-letniego stażu pracy albo wykształcenia średniego i minimum 5-letniego stażu pracy,
  • powyżej 3-letniego doświadczenia zawodowego w zakresie geodezji, gospodarowania nieruchomościami, gospodarki przestrzennej, w administracji publicznej lub w obsłudze

Oferujemy

  •  umowę o pracę w wymiarze 1 etatu,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele

1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Wersja 1.0 z 15.06.2023 r.

Warunki pracy

  • Praca wykonywana będzie w budynku na ul. Sandomierskiej 12. Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu.
  • Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Praca będzie wykonywana w pomieszczeniu biurowym na drugim piętrze oraz w pomieszczeniu archiwum.
  • Brak możliwości korzystania z pomieszczenia archiwum dla osób poruszających się na wózku. Do pomieszczenia biurowego można dostać się za pomocą schodów lub windy. Toaleta dostosowana do osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.

Stanowisko pracy:

W ramach tego stanowiska pracy osoba pracująca będzie: pracowała przy komputerze, obsługiwała urządzenia biurowe, obsługiwała klienta zewnętrznego, korzystała z

pomieszczenia archiwum, przemieszczała się wewnątrz budynku oraz poza budynkiem.

Jak złożyć ofertę

 Złożenie dokumentów jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Prezydenta m.st. Warszawy w zakresie niewymaganym bezpośrednio przez przepisy prawa2.

Dokumenty przyjmujemy elektronicznie do 16 sierpnia 2024 r., na adres e‑mail bg-nabory@um.warszawa.pl z dopiskiem w tytule „Stanowisko inspektor ds. postępowań administracyjnych z zakresu gospodarowania nieruchomościami”.

Do wiadomości dołącz:

  • CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – podpisanie własnoręcznie,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii – podpisane własnoręcznie.

2 Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania ofert osoby z niepełnosprawnościami.

Dodatkowe informacje

  •  Skontaktujemy się z osobami, których oferta odpowiada profilowi stanowiska.
  • Jeśli Cię wybierzemy, przed zatrudnieniem poprosimy Cię o dostarczenie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje.
  • Jeśli Cię nie wybierzemy, usuniemy Twoje dokumenty aplikacyjne.
  • Jeśli nie masz możliwości skorzystania z internetu, złóż ofertę u nas. Zapewnimy Ci dostęp do komputera. Zapraszamy:
  • Urząd m.st. Warszawy (adres siedziby pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta),
  • wszystkie urzędy dzielnic m.st.

[!] Możesz zapoznać się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów, którzy ubiegają się o zatrudnienie w Urzędzie m.st. Warszawy. Jest ona

dostępna na stronie systemu elektronicznej rekrutacji urzędu w zakładce „Dokumenty dla kandydatek i kandydatów aplikujących poza systemem e-Rekrutacje” pod adresem Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.

Skip to content