Młodszy referent ds. finansowo-księgowych

  • Pełny etat
  • Warszawa

Miasto Stołeczne Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

młodszy referent ds. finansowo-księgowych

w Wydziale Rozliczeń Wypłat dla Osób Fizycznych Niebędących Pracownikami Urzędu i Jednostek Organizacyjnych

Biura Księgowości i Kontrasygnaty

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 26 sierpnia 2024 r.

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

– kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych.

Charakterystyka pracy:

– sprawdzanie i przygotowanie do wypłaty rachunków dotyczących umów zleceń i o dzieło oraz innych dokumentów stanowiących podstawę do wypłaty dla osób fizycznych niebędących pracownikami urzędu,

– rejestrowanie osób fizycznych niebędących pracownikami urzędu zatrudnionych z tytułu umów zleceń, o dzieło i innych,

– zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie w systemie Płatnik do/z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,

– sprawdzanie rachunków i przygotowanie list wypłat dla osób zatrudnionych z tytułu umów zleceń, o dzieło i innych,

– sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej,

– musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:

– ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych,

– ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych,

– ustawa o pracowniczych planach kapitałowych,

– ustawa o ustroju m.st. Warszawy,

– ustawa o minimalnym wynagrodzeniu,

– ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Warunki pracy: 2/3

Miejsce pracy: Al. Jerozolimskie 44. Wejście do budynku jest z poziomu terenu. W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Praca będzie wykonywana na 3 piętrze. Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko za pomocą windy. Windy posiadają sygnalizację głosową. Ciągi komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz budynku.

Oferujemy

– umowę o pracę,

– dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),

– rozwój zawodowy,

– trzynaste wynagrodzenie,

– dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,

– szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,

– zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

– obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,

– pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

– niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

– nieposzlakowana opinia,

– umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,

– wykształcenie minimum średnie,

– kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

– curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,

– list motywacyjny,

– kopia świadectwa ukończenia minimum szkoły średniej.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.

Skip to content