Miasto Stołeczne Warszawy
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
młodszy referent ds. finansowo-księgowych
w Wydziale Rozliczeń Wypłat dla Osób Fizycznych Niebędących Pracownikami Urzędu i Jednostek Organizacyjnych
Biura Księgowości i Kontrasygnaty
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 26 sierpnia 2024 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
– kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych.
Charakterystyka pracy:
– sprawdzanie i przygotowanie do wypłaty rachunków dotyczących umów zleceń i o dzieło oraz innych dokumentów stanowiących podstawę do wypłaty dla osób fizycznych niebędących pracownikami urzędu,
– rejestrowanie osób fizycznych niebędących pracownikami urzędu zatrudnionych z tytułu umów zleceń, o dzieło i innych,
– zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie w systemie Płatnik do/z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
– sprawdzanie rachunków i przygotowanie list wypłat dla osób zatrudnionych z tytułu umów zleceń, o dzieło i innych,
– sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej,
– musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
– ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych,
– ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych,
– ustawa o pracowniczych planach kapitałowych,
– ustawa o ustroju m.st. Warszawy,
– ustawa o minimalnym wynagrodzeniu,
– ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Warunki pracy: 2/3
Miejsce pracy: Al. Jerozolimskie 44. Wejście do budynku jest z poziomu terenu. W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Praca będzie wykonywana na 3 piętrze. Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko za pomocą windy. Windy posiadają sygnalizację głosową. Ciągi komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz budynku.
Oferujemy
– umowę o pracę,
– dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
– rozwój zawodowy,
– trzynaste wynagrodzenie,
– dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
– szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
– zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
– obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
– pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
– niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– nieposzlakowana opinia,
– umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
– wykształcenie minimum średnie,
– kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
– curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
– list motywacyjny,
– kopia świadectwa ukończenia minimum szkoły średniej.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.