Praktykant/ka w Dziale Wsparcia Technicznego

  • Praktyki
  • Warszawa

Twoje zadania:

  • Weryfikacja skarg klientów, przesłanych przez Obsługę Klienta, dotyczących problemów technicznych z działaniem usług Play (połączeniami głosowymi, SMS, MMS, transmisją danych, roamingiem, usługami dodanymi, zasięgiem)
  • Rozwiązywanie problemów sieciowych na podstawie analizy sygnalizacji sieciowej, statystyk z elementów sieciowych (KPI) oraz logów z elementów sieciowych

Szukamy Ciebie, jeśli:

  • Jesteś absolwentem lub studentem ostatnich lat. Preferowane kierunki techniczne
  • Znasz podstawy telekomunikacji
  • Znasz architekturę i zasady działania sieci telefonii komórkowej (GSM/UMTS/LTE)
  • Dobrze posługujesz się MS Office, w szczególności programem Excel

Oferujemy:

  • umowę o praktykę absolwencką
  • płatne praktyki na okres trzech miesięcy w okresie wakacyjnym
  • możliwość realizowania praktyk w wymiarze co najmniej 30 h tygodniowo

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę system.erecruiter.pl.

Skip to content