
Witryna internetowa Play
Twoje zadania:
- Weryfikacja skarg klientów, przesłanych przez Obsługę Klienta, dotyczących problemów technicznych z działaniem usług Play (połączeniami głosowymi, SMS, MMS, transmisją danych, roamingiem, usługami dodanymi, zasięgiem)
- Rozwiązywanie problemów sieciowych na podstawie analizy sygnalizacji sieciowej, statystyk z elementów sieciowych (KPI) oraz logów z elementów sieciowych
Szukamy Ciebie, jeśli:
- Jesteś absolwentem lub studentem ostatnich lat. Preferowane kierunki techniczne
- Znasz podstawy telekomunikacji
- Znasz architekturę i zasady działania sieci telefonii komórkowej (GSM/UMTS/LTE)
- Dobrze posługujesz się MS Office, w szczególności programem Excel
Oferujemy:
- umowę o praktykę absolwencką
- płatne praktyki na okres trzech miesięcy w okresie wakacyjnym
- możliwość realizowania praktyk w wymiarze co najmniej 30 h tygodniowo
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę system.erecruiter.pl.