Urząd m.st. Warszawy
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
podinspektor ds. zamówień publicznych
w Wydziale Narzędzi Elektronicznych i Analiz Biuro Zamówień Publicznych
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 4 października 2024 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
- zarządzanie narzędziami elektronicznymi wspierającymi proces udzielania zamówień
Charakterystyka pracy:
- opracowywanie i wdrażanie procedur stosowania narzędzi elektronicznych przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz upowszechnianie wiedzy w zakresie ich stosowania,
- opracowanie założeń, wdrażanie oraz administrowanie w zakresie merytorycznym systemami informatycznymi wspierającymi proces udzielania zamówienia publicznego,
- ustalenie zasad funkcjonowania strony internetowej m.st. Warszawy w części poświęconej zamówieniom,
- określanie standardów raportowania, prowadzenie analiz zamówień publicznych i postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazywanie sprawozdań z udzielonych zamówień,
- udział w pracach komisji przetargowych dotyczących postępowań prowadzonych z zastosowaniem narzędzi elektronicznych,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa Prawo zamówień publicznych1 oraz wydane do niej akty wykonawcze.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Niecała 2, III piętro. Główne wejście do budynku znajduje się od strony ul. Niecałej. Do wejścia głównego prowadzi jeden stopień. Drugie wejście do budynku znajduje się z poziomu terenu od strony ulicy Canaletta. Wejścia do budynku są otwierane ręcznie do wewnątrz, wyposażone w samozamykacze oraz kontrolę dostępu. Komunikację pionową ułatwia winda, która umożliwia dostęp na każdą kondygnację.
Toalety dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się na parterze oraz na piętrach. Wejścia do pokoi oznakowane są tabliczkami oraz oznaczeniami brajlowskimi.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, spotkania z klientem wewnętrznym i zewnętrznym. Praca wykonywana będzie w siedzibie biura i innych lokalizacjach urzędu oraz w terenie.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa2,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera3, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
- powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z zamówieniami publicznymi albo analityką procesową albo w tworzeniem statystyk, raportów i prezentacji,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia na kierunku administracja lub jednolite magisterskie na kierunku
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.4
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu5,
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, (pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta) oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
Przypisy:
1 z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320).
2 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach Samorządowych.
3 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
4 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
5 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.