Witryna internetowa Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A
Podstawowy zakres obowiązków:
- przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń o włączeniach,
- wykonywanie analiz systemowych i weryfikacja programów łączeniowych,
- weryfikacja harmonogramów zadań modernizowanych i inwestycyjnych w Krajowym Systemie Elektroenergetycznym (KSE),
- uczestnictwo w pracach związanych z okresowymi planami włączeń,
- wyznaczanie zdolności przesyłowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: elektroenergetyka, energetyka, elektrotechnika lub pokrewne),
- co najmniej 1 rok doświadczenia na stanowisku o podobnym charakterze,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
- dobra znajomość MS Office,
- umiejętność organizacji i planowania czasu pracy,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjny system wynagrodzeń uwzględniający czytelny system premiowy,
- szkolenia podnoszące kwalifikacje i zapewniające rozwój zawodowy,
- pakiet benefitów pozapłacowych, m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport, dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS,
- dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka – 14 sierpnia.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę system.erecruiter.pl.