Referent ds. regulacji stanu prawnego nieruchomości w Wydziale III Biura Spraw Dekretowych

  • Pełny etat
  • Warszawa

Witryna internetowa Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
referent ds. regulacji stanu prawnego nieruchomości w Wydziale III Biura Spraw Dekretowych

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 22 lipca 2024 r.

Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:

  • rozpatrywanie wniosków o przyznanie prawa własności czasowej,
  • rozpatrywanie wniosków o oddanie gruntów w użytkowanie wieczyste,
  • rozpatrywanie wniosków o odszkodowanie za nieruchomości przejęte działaniem dekretu.

Charakterystyka pracy:

  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w postępowaniach rozstrzygających wnioski o odszkodowanie oraz o przyznanie prawa użytkowania wieczystego,
  • analizowanie spełnienia przesłanek przyznania odszkodowania,
  • ustalanie stron postępowania, monitorowanie postępowań m.in. sądowych i administracyjnych,
  • badanie stanu prawno-geodezyjnego nieruchomości,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa o gospodarce nieruchomościami,
  • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  • dekret z dnia 26 października 1945 r. o własności i użytkowaniu gruntów na obszarze m.st. Warszawy,
  • ustawa Kodeks cywilny
  • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
  • ustawa o samorządzie gminnym,
  • ustawa o dostępie do informacji publicznej,
  • zarządzenie nr 626/2024 Prezydenta miasta stołecznego Warszawy z 27 marca 2024 r. w sprawie wprowadzenia procedury postępowania w Biurze Spraw Dekretowych w zakresie rozpatrywania wniosków.

Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Kruczkowskiego 2, III piętro. Wejście do budynku bez barier architektonicznych. Windy nie posiadają głosowego systemu informacji oraz oznaczeń brajlem. W budynku znajdują się toalety dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi do pomieszczeń oznakowane tabliczkami w systemie brajla oraz NFC.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, bezpośredni kontakt z klientem, przemieszczanie się po budynku oraz wyjścia służbowe.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera1, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • minimum roczny staż pracy,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.2

  • Wymagane dokumenty i oświadczenia
  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
    1 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
    2 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
  • list motywacyjny,
  • kopia świadectwa ukończenia minimum szkoły średniej,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu3,
  • oświadczenie o:
  • posiadanym obywatelstwie,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę Warszawa%20|%20e-rekrutacje%20(um.warszawa.pl).

Skip to content