Płatny Staż w Serwisie Elektronarzędzi

Witryna internetowa Robert Bosch Sp. z o.o.

Do you want beneficial technologies being shaped by your ideas?

 

Opis firmy

W Bosch kształtujemy przyszłość, tworząc wysokiej jakości technologie i usługi, które wzbudzają entuzjazm i wzbogacają życie ludzi. Składamy naszym pracownikom obietnicę, której dotrzymujemy: razem rozwijamy się, cieszymy się pracą i wzajemnie się inspirujemy.

 

Opis stanowiska

Zadania:

  • Obsługa kanałów kontaktu z klientem (telefon, e-mail, chat)
  • Koordynacja zarządzania narzędziami demonstracyjnymi
  • Wsparcie w przygotowywaniu ofert
  • Koordynacja terminowej obsługi serwisowej – monitorowanie terminowości usługi
  • Obsługa reklamacji oraz pomoc w przygotowywaniu raportów
  • Wsparcie administracyjne Działu

 

Kwalifikacje

Profil:

  • Jesteś studentem/ studentką kierunków technicznych i chcesz zdobyć ciekawe doświadczenie w międzynarodowym środowisku w wymiarze min. 30 h w tygodniu
  • Uwielbiasz pakiet MS Office i chcesz rozwijać swoje umiejętności w pracy z nim
  • Jesteś osobą łatwo nawiązującą nowe znajomości i lubiącą pracę w zespole
  • Zależy Ci na wykorzystaniu języka angielskiego w praktyce
  • Szukasz wspaniałych, zaangażowanych ludzi, pracujących #LikeABosch, otwartych na dzielenie się wiedzą i umiejętnościami 😊

 

Dodatkowe informacje

Benefity:

  • Płatny staż w oparciu o umowę zlecenia (minimum 9 miesięcy)Zdobywanie praktycznej wiedzy w międzynarodowej firmie
  • Wsparcie merytoryczne ze strony specjalistów
  • Karta LunchPass
  • Możliwość bezpłatnego uczestnictwa w specjalistycznych szkoleniach technicznych

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę jobs.smartrecruiters.com.

Skip to content