
Witryna internetowa Robert Bosch Sp. z o.o.
Do you want beneficial technologies being shaped by your ideas?
Opis firmy
W Bosch kształtujemy przyszłość, tworząc wysokiej jakości technologie i usługi, które wzbudzają entuzjazm i wzbogacają życie ludzi. Składamy naszym pracownikom obietnicę, której dotrzymujemy: razem rozwijamy się, cieszymy się pracą i wzajemnie się inspirujemy.
Opis stanowiska
Zadania:
- Obsługa kanałów kontaktu z klientem (telefon, e-mail, chat)
- Koordynacja zarządzania narzędziami demonstracyjnymi
- Wsparcie w przygotowywaniu ofert
- Koordynacja terminowej obsługi serwisowej – monitorowanie terminowości usługi
- Obsługa reklamacji oraz pomoc w przygotowywaniu raportów
- Wsparcie administracyjne Działu
Kwalifikacje
Profil:
- Jesteś studentem/ studentką kierunków technicznych i chcesz zdobyć ciekawe doświadczenie w międzynarodowym środowisku w wymiarze min. 30 h w tygodniu
- Uwielbiasz pakiet MS Office i chcesz rozwijać swoje umiejętności w pracy z nim
- Jesteś osobą łatwo nawiązującą nowe znajomości i lubiącą pracę w zespole
- Zależy Ci na wykorzystaniu języka angielskiego w praktyce
- Szukasz wspaniałych, zaangażowanych ludzi, pracujących #LikeABosch, otwartych na dzielenie się wiedzą i umiejętnościami 😊
Dodatkowe informacje
Benefity:
- Płatny staż w oparciu o umowę zlecenia (minimum 9 miesięcy)Zdobywanie praktycznej wiedzy w międzynarodowej firmie
- Wsparcie merytoryczne ze strony specjalistów
- Karta LunchPass
- Możliwość bezpłatnego uczestnictwa w specjalistycznych szkoleniach technicznych
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę jobs.smartrecruiters.com.