Specjalista do spraw bieżącej obsługi organizacyjno-logistycznej i merytorycznej spotkań i wizyt PRM

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
Dołącz do nas jako:

Specjalista do spraw bieżącej obsługi organizacyjno-logistycznej i merytorycznej spotkań i wizyt PRM w Wydziale Organizacyjno-Protokolarnym w Centrum Informacyjnym Rządu
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
  • Opracowuje programy spotkań i wizyt krajowych Prezesa RM
  • Przygotowuje i organizuje spotkania i wydarzenia z udziałem Prezesa RM oraz członków rządu i kierownictwa KPRM oraz uczestniczy w wizytach przygotowawczych
  • Współpracuje przy realizacji zadań związanych z organizacją lotów krajowych Prezesa RM (HEAD)
  • Przygotowuje i opracowuje materiały informacyjne i notatki dotyczące spotkań i wizyt Prezesa RM
  • Współpracuje przy organizacji spotkań i wizyt z komórkami organizacyjnymi KPRM, innymi Wydziałami CIR oraz służbami zaangażowanymi w organizację imprez (m.in. administracja rządowa i samorządowa, SOP, MON, Policja)
  • Przygotowuje projekty pism dotyczące zaproszeń Prezesa RM oraz zaproszeń od Prezesa RM
  • Prowadzi korespondencję Prezesa RM w sprawach dotyczących konkursów, licytacji, akcji charytatywnych (nagrody i upominki) oraz udziału reprezentanta Prezesa RM podczas uroczystości
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Powyżej roku doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji społecznej lub organizacji wydarzeń medialnych
  • Wiedza z zakresu: aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie; zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej (znajomość organów administracji rządowej i samorządowej); zagadnień związanych z protokołem dyplomatycznym
  • Kompetencje miękkie: myślenie analityczne, kreatywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą PL: TAJNE bądź wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie w obszarze nauk społecznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub innego języka urzędowego Unii Europejskiej na poziomie B2
  • Przeszkolenie z zakresu: protokołu dyplomatycznego, public relations, komunikacji społecznej
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
Co oferujemy
  • Praca w systemie zmianowym
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy
Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą PL: TAJNE bądź zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub innego języka urzędowego Unii Europejskiej na poziomie B2
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu: protokołu dyplomatycznego, public relations, komunikacji społecznej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Aplikuj do 10 czerwca 2024
na adres:

Miejsce składania dokumentów:
1.   Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2.   Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3.   Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP:138284/CIR/32

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

888 655 975 – zespół rekrutacji;
22 694 73 97 – Centrum Informacyjne Rządu
WIĘCEJ O PRACY W URZĘDZIE

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.06.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe—klauzula-informacyjna

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@kprm.gov.pl

Skip to content