Specjalista ds. ewidencji gruntów i budynków

  • Pełny etat
  • Warszawa

Witryna internetowa Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
specjalista ds. ewidencji gruntów i budynków w Dziale Udostępniania Danych Ewidencji Gruntów i Budynków
Wydział Udostępniania Danych Ewidencji Gruntów i Budynków Biura Geodezji i Katastru

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 26 lipca 2024 r.

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  • udostępnianie danych ewidencji gruntów i budynków, wydawanie wypisów, wyrysów, map ewidencyjnych, uwierzytelnionych kopii i plików komputerowych,
  • naliczanie opłat oraz wystawianie dokumentów obliczenia opłaty za prowadzenie i udostępnianie materiałów z zasobu.

Charakterystyka pracy:

  • rozpatrywanie wniosków o udostępnianie informacji z ewidencji gruntów i budynków,
  • udzielanie informacji o gruntach i budynkach zawartych w operatach ewidencyjnych,
  • współpraca z innymi biurami urzędu i instytucjami w zakresie udostępniania informacji z baz danych ewidencji gruntów i budynków,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa Prawo Geodezyjne i Kartograficzne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,
  • ustawa o gospodarce nieruchomościami,
  • ustawa o własności lokali,
  • ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
  • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
  • ustawa o pracownikach samorządowych,
  • regulacje prawne z zakresu ochrony danych osobowych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Sandomierska 12. Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Praca będzie wykonywana w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze oraz w pomieszczeniu archiwum. Brak możliwości korzystania z pomieszczenia archiwum dla osób poruszających się na wózku. Do pomieszczenia biurowego można dostać się za pomocą schodów lub windy. Toaleta dostosowana do osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta zewnętrznego, korzystanie z pomieszczenia archiwum, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz poza budynkiem.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu geodezji i kartografii, gospodarki przestrzennej, gospodarki nieruchomościami, jednolite magisterskie na kierunku prawo albo wykształcenie średnie z zakresu geodezji i 3-letni staż pracy,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, sumienność, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
    1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
    samorządowych.
    2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
  • oświadczenie o:
  • posiadanym obywatelstwie,
  • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
    [!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, (pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta) oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę Warszawa%20|%20e-rekrutacje%20(um.warszawa.pl).

Skip to content