
Empik S.A.
Specjalista ds. Wsparcia Marketplace
Miejsce pracy: Sochaczew
Empik to przestrzeń, w której pasja napędza ludzi i innowacje. Tworzymy ją wspólnie, wykorzystując doświadczenia, wiedzę oraz wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z nas. Dzięki temu jesteśmy w TOP3 największych marek omnichannel, oferując 19 milionów produktów, które inspirują i nieustannie pobudzają ciekawość 90 milionów Klientów.
Twój zakres obowiązków
- Mailowa i telefoniczna obsługa zgłoszeń sprzedawców dotyczących platformy MarketPlace;
- Codzienne wsparcie sprzedawców w funkcjonowaniu na platformie MarketPlace (zapytania dotyczące oferty i produktów, konta, rozliczeń, zamówień etc.);
- Weryfikacja zgłaszanych problemów dotyczących platformy i wsparcie w ich rozwiązaniu;
- Odpowiadanie na zgłoszenia sprzedawców przy zachowaniu wysokich standardów jakości obsługi – ilościowych i jakościowych;
- Wsparcie działu w pozostałych obszarach operacyjnych;
- Wsparcie innych działów w zakresie technologicznej obsługi merchantów.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- program rekomendacji pracowników
Korzyści dla Ciebie:
- Biuro w Centrum Sochaczewa
- System premiowania
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Ubezpieczenie na życie
- Wczasy pod gruszą
- Program Poleceń
Nasze wymagania
- Masz min. roczne doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego;
- Masz min. roczne doświadczenie w obsłudze platform e-commerce;
- Potrafisz posługiwać się programem Excel na poziomie średniozaawansowanym;
- Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
- Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i komunikatywną.
- Mile widziana znajomość systemu Mirakl oraz platform integracyjnych.
Brzmi zachęcająco?
Dołącz do zespołu Empiku!
Dołącz do zespołu Empiku!
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę system.erecruiter.pl.