Starszy Specjalista

  • Pełny etat
  • Warszawa

Witryna internetowa Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
print as PDF
Ogłoszenie nr/ 12.07.2024
Dołącz do nas jako:

Starszy Specjalista

w Wydziale Analiz Gospodarczych w Departamencie Polityk Publicznych i Programowania Prac Rządu #administracja publiczna #praca

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Czym będziesz się zajmować
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
  • Projektuje i realizuje proces badawczy w zakresie badań i studiów strategicznych w sprawach wewnętrznych oraz międzynarodowych
  • Analizuje wyniki i realizuje badania opinii społecznej w zakresie ogólnych kierunków prac rządu i zapowiedzi legislacyjnych rządu, bieżących legislacyjnych prac rządu oraz wdrożonych rozwiązań legislacyjnych
  • Dostarcza analizy i informacje o istotnych statystycznie związkach wyróżnionych zmiennych, interpretuje wyniki
  • Pozyskuje dane pierwotne i wtórne do analiz
  • Bierze udział w opiniowaniu aktów normatywnych procedowanych przez Radę Ministrów, organy pomocnicze Rady Ministrów i Prezesa Rady Ministrów oraz Kancelarię Prezesa Rady Ministrów
  • Opracowuje narzędzia badawcze
  • Przygotowuje raporty i materiały analityczne w oparciu o dane pierwotne i wtórne
Kogo poszukujemy
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie analizy i opracowywania wyników badań społecznych
  • Wiedza z zakresu: funkcjonowania administracji publicznej; metodologii badań społecznych; procesu legislacyjnego; otoczenia prawnego sektora publicznego, przede wszystkim rozwiązań systemowych określonych głównie w Konstytucji RP, ustawie o działach administracji rządowej, ustawie o Radzie Ministrów, ustawie o finansach publicznych, ustawie o służbie cywilnej oraz ustawach ustrojowych
  • Umiejętności: obsługi narzędzi analitycznych: SPSS, Python, R, SQL; przetwarzania i analizowania danych; wizualizacji danych w formie tabel i wykresów; interpretacja danych, w tym zdolność przekładania złożonych problemów na prosty język
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, kreatywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu nauk społecznych lub ekonomicznych lub prawnych
  • Umiejętność analizy danych społecznych z wykorzystaniem narzędzi do analizy danych jakościowych.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Język angielski będzie weryfikowany podczas naboru, jednak jeżeli posiadasz dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2 – dołącz go
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj do 24 lipca 2024
na adres:

Miejsce składania dokumentów:
1.   Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2.   Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3.   Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 140117/DPPR/15/16

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

22 694 76 15 – zespół rekrutacji;
734 117 754 – DPPR
WIĘCEJ O PRACY W URZĘDZIE

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.07.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

WYTWORZYŁ/ODPOWIADA: DYREKTOR GENERALNY

JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA: KANCELARIA PREZESA RADY MINISTRÓW W WARSZAWIE

UDOSTĘPNIŁ: MARTA TRZCIŃSKA

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ REKRUTACJI I ZARZĄDZANIA KOMPETENCJAMI / BIURO KADR I ROZWOJU ZAWODOWEGO

WPROWADZONO: 12.07.2024

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@kprm.gov.plu.pl

Skip to content