Miejsce pracy: Al. Krakowska 61A, 05-090 Sękocin Nowy
Omega Enterprise Services to połączenie wiedzy biznesowej oraz doświadczenia z najnowszymi technologiami.
Jako integrator ICT dostarczamy naszym Klientom oraz Partnerom Biznesowym najwyższej jakości usługi w zakresie rozwoju, zarządzania oraz utrzymania infrastruktury teleinformatycznej.

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań w zakresie utrzymania bezawaryjnego działania i rozwoju środowisk teleinformatycznych klientów zgodnie z wewnętrznymi procedurami.

Zakres obowiązków:

  • Utrzymanie i rozwój środowisk teleinformatycznych zgodnie z naszymi standardami.
  • Administrację systemami (MS 365, Azure, Windows, Linux), platformami wirtualizacyjnymi (Hyper-V, VMware) oraz sprzętem sieciowym.
  • Monitorowanie infrastruktury i reagowanie na awarie.
  • Wsparcie techniczne dla naszych klientów oraz zespołów Support IT i Service Desk.
  • Tworzenie dokumentacji technicznej i raportowanie.

Wymagania:

  • Solidna wiedza o sieciach (WAN, LAN, WIFI) i protokołach (TCP/IP, DNS).
  • Doświadczenie z MS Azure, serwerami Linux/Windows, systemami NMS (Zabbix, LibreNMS).
  • Umiejętność zarządzania środowiskami hostingowymi, kopiami zapasowymi i rozwiązaniami opartymi o PowerAutomate.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia i umiejętności.
  • Bogaty pakiet benefitów (Multisport, szkolenia, ubezpieczenie zdrowotne i na życie, dofinansowanie do nauki języków).
  • Elastyczne formy zatrudnienia (B2B/umowa o pracę).
  • Przyjazną atmosferę pracy, firmowe spotkania integracyjne i możliwość dołączenia do drużyny piłkarskiej.