Winda – Warszawa Sp. z o.o.
W związaniu z ciągłym rozwojem firmy Winda – Warszawa Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Surowieckiego 12, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystenta realizacji projektów budowlanych
Przedsiębiorstwo z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej, zatrudniająca ponad 140 pracowników, zajmujące się projektowaniem, produkcją, montażem, modernizacją, konserwacją i naprawami urządzeń dźwigowych. Od kilku lat rozszerza zakres usług o roboty inżynierskie (przebudowy, rozbudowy, dobudowy, remonty).
Wymagania:
- znajomość zagadnień ogólnobudowlanych na poziomie podstawowym
- umiejętność obsługi komputera w tym programów biurowych
- prawo jazdy kat. B
- wysoka kultura osobista
- wykształcenie: techniczne (dopuszczalny ostatni rok nauki) – preferowane technika budowlane i architektoniczne
- miele widziane znajomość programu typu AutoCAD w zakresie podstawowym (analiza dokumentacji bez prac kreślarskich)
- znajomość czytania rysunków technicznych będzie dodatkowym atutem
Zadania:
- analiza projektów budowlanych pod kątem kompletności i zgodności ze wymogami technicznymi
- koordynacja i monitorowanie realizacji projektów budowlanych
- archiwizacja dokumentacji wraz z aktualizacją nanoszonych zmian przez branżystów
- generowanie i archiwizacja dokumentów powstałych w procedurze realizacji inwestycji
- współpraca z właściwymi urzędami w procedurach uzyskiwania pozwolenia na budowę oraz zakończenia budowy
- współpraca z Kierownikami Budowy oraz poszczególnymi działami uczestniczącymi w realizacji inwestycji
- analiza planowanych przedsięwzięć pod kątem ogólnobranżowym w procesie ofertowania
- formalne przygotowywanie uproszczonych ofert handlowych
Osoba na stanowisku Asystenta realizacji projektów budowlanych będzie współpracować i łączyć pracę działów Planowania i Wyceny Realizacji, Biura Projektowego i działu Budowlanego. Uczestniczyć ma w początkowej fazie planowania inwestycji, etapie projektowania i finalizowania inwestycji. Koordynacja oraz monitorowanie w zakresie ogólnym. Analiza projektów pod kątem ogólnobudowlanym z podziałem na branże w ścisłej współpracy z pozostałymi działami uczestniczącymi w procesie. Planuje się wsparcie ok. 20% realizowanych zleceń.
Jest to nowe stanowisko w firmie i zakres zadań dostosowany zostanie do aktualnych umiejętności i stopnia wdrożenia nowego pracownika. Zapewniamy szkolenie oraz niezbędne narzędzia do pracy. Oczekujemy zaangażowania w rozwoju działu Budowlanego oraz całego przedsiębiorstwa. Praca stacjonarna na pełen etat – biuro w Piasecznie.
Od kandydata nie oczekujemy szczegółowej znajomości zagadnień budowlanych oraz recytacji prawa budowlanego. Nie wymagamy również posiadania doświadczenia dźwigowego. Nowy pracownik musi posiadać podstawową wiedzę z zakresu budownictwa nabytą w technikum. Dajemy możliwość rozwoju w kierunku samodzielnego koordynowania inwestycji budowlanych, nabywanie wiedzy oraz doświadczenia w projektowaniu i kierowaniu robotami budowlanymi. Gwarantujemy ciągłe obcowanie z bieżącymi przepisami, interpretacjami i wymogami proceduralnymi. Nabywana wiedza ułatwi bieżącą naukę osobom studiującym lub planującymi uzyskanie wyższego wykształcenia.
Zachęcamy do aplikacji na stanowisko wysyłając swoje CV na adres info@winda.com.pl zawierające klauzulę:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji”
Więcej informacji można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z przedstawicielem działu Planowania i Wyceny Realizacji pod numerem: 664 77 16 16
Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na info@winda.com.pl