Witryna internetowa Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A
Podstawowy zakres obowiązków:
- weryfikacja wniosków o określenie warunków przyłączenia do sieci przesyłowej
- przygotowanie projektów warunków przyłączenia i umów o przyłączenie do sieci przesyłowej oraz koordynacja ich późniejszej realizacji, rozliczenia, weryfikacji podstaw naliczenia kar umownych
- prowadzenie bezpośrednich uzgodnień z kontrahentami w zakresie uzgodnienia treści umów o przyłączenie ich późniejszej realizacji
- udział w pracach zespołów projektowych i rad budowy do realizacji zadań inwestycyjnych związanych z realizacją przyłączenia w roli eksperta
- weryfikacja wniosków o odłączenie oraz przygotowanie warunków odłączenia
- przygotowanie raportów i rejestrów z realizowanych zadań wydziału
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: elektroenergetyka, energetyka, elektrotechnika lub pokrewne)
- co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku o podobnym charakterze,
- umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów w zakresie realizowanych zadań
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
- bardzo dobra znajomość MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- umiejętność organizacji i planowania czasu pracy
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Mile widziane:
- znajomość narzędzi MS Visio, AutoCAD
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjny system wynagrodzeń uwzględniający czytelny system premiowy
- szkolenia podnoszące kwalifikacje i zapewniające rozwój zawodowy
- pakiet benefitów pozapłacowych, m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport, dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS
- dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka – 14 sierpnia
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę system.erecruiter.pl.