Inspektor ds. geodezji

  • Pełny etat
  • Warszawa

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

 poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. geodezji

 Dział Numeracji Porządkowej w Wydziale Ewidencji Nazw i Adresów Biura Geodezji i Katastru

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 16 sierpnia 2024 r.

Zakres zadań:

 Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie i utrzymywanie w stanie aktualności baz danych adresowych dla obszaru m.st. Warszawy,
  • prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów,
  • udzielanie informacji, wydawanie zaświadczeń i udostępnianie danych w zakresie adresów i nazw,
  • planowanie numeracji porządkowej w powiązaniu z nadawaniem nazw obiektom miejskim.

Charakterystyka pracy:

  • rozpatrywanie wniosków o ustalenie lub zmianę numerów porządkowych,
  • opracowywanie zawiadomień o ustaleniu numerów porządkowych na wniosek lub z urzędu,
  • wykonywanie weryfikacji, analiz, zestawień danych adresowych i nazewniczych,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne,
    • rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021
  1. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. 2021 poz. 1368),
  • rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021
  1. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 2024 poz. 219),
  • ustawa o drogach publicznych,
  • ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
  • ustawa o dostępie do informacji publicznej,
  • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
  • regulacje prawne z zakresu ochrony danych

Warunki pracy:

 Miejsce pracy: ul. Sandomierska 12. Wejście do budynku B3, w którym będzie wykonywana praca jest z poziomu terenu. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Praca będzie wykonywana w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze oraz w pomieszczeniu archiwum. Brak możliwości korzystania z pomieszczenia archiwum dla osób poruszających się na wózku. Do pomieszczenia biurowego można dostać się za pomocą schodów oraz windy. Budynek zaopatrzony w ruchomy podest dla osób poruszających się na wózku. Toaleta dostosowana do osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz wizje w terenie.

Oferujemy

  •  umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele

Niezbędne wymagania:

  •  obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie geodezji i kartografii, gospodarki przestrzennej i powyżej 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie w dziedzinie geodezji i kartografii i powyżej 5-letni staż pracy,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji, gospodarki przestrzennej,

1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, sumienność, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego

i wewnętrznego. W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •  curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej

!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

 Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.

Skip to content