Specjalista w Wydziale Protokolarno-Organizacyjnym

  • Pełny etat
  • Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie 00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
Ogłoszenie nr/ 21.09.2024
Dołącz do nas jako:

Specjalista w Wydziale Protokolarno-Organizacyjnym w Departamencie Społeczeństwa Obywatelskiego

Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Osoba na tym stanowisku:
  • Zapewnia właściwy obieg korespondencji wchodzącej i wychodzącej przy użyciu Elektronicznego Systemu Zarządzania Dokumentami – „EZD”, zgodnie z wymogami Instrukcji Kancelaryjnej i Rzeczowego Wykazu Akt.
  • Przygotowuje bieżącą korespondencję do podpisu i dekretacji Ministra do spraw Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Podsekretarza Stanu oraz kierownictwa departamentu.
  • Prowadzi terminarz spotkań, narad i konferencji Ministra do spraw Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Podsekretarza Stanu oraz kierownictwa departamentu, w tym zapewnia organizację i obsługę techniczną spotkań.
  • Zapewnia obsługę telefoniczną Ministra do spraw Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Podsekretarza Stanu oraz kierownictwa departamentu.
  • Redaguje krótkie pisma, pozyskuje i gromadzi niezbędne informacje, powiela materiały, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom departamentu, monitoruje pocztę elektroniczną.
  • Przechowuje kopie pism wychodzących, akta spraw, przygotowuje i przekazuje dokumentację Departamentu do Archiwum Rady Ministrów KPRM.
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w zakresie obsługi klienta lub obsługi sekretariatu
  • Przeszkolenie z zakresu obsługi sekretariatu
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie odpowiadającym A1
  • Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • Kompetencje miękkie: orientacja na klienta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy
Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka obcego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Aplikuj do 3 października 2024

na adres:

1.   Wysyłając na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa

2.   Składając osobiście: Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).

3.   Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 142891/DOB/55

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

– 22 694 64 29 – komórka ds. rekrutacji
– 22 694 73 96 – Departament Społeczeństwa Obywatelskiego
Więcej o pracy w urzędzie

  • Dokumenty należy złożyć do: 03.10.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@kprm.gov.pl

Skip to content