• Pełny etat
  • Warszawa

Witryna internetowa PK COMPONENTS

Customer Service &Logistics Specialist

 PK Components – lider w dystrybucji surowców do produkcji suplementów diety – poszukuje doświadczonego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, który z zaangażowaniem zadba o naszych klientów i efektywnie zarządzi łańcuchem dostaw oraz realizacją zamówień.

Dołącz do naszego zespołu, który łączy pasję do jakości z innowacyjnym podejściem!

Jeśli szukasz stabilnego, a jednocześnie inspirującego miejsca do rozwoju swoich umiejętności – czekamy właśnie na Ciebie!

Twój zakres obowiązków:

  • Przyjmowanie zamówień od klientów i monitorowanie postępu realizacji.
  • Zapewnienie terminowej i zgodnej z oczekiwaniami klienta dostawy.
  • Profesjonalna i skuteczna obsługa klienta.
  • Monitorowanie i doskonalenie procesów obsługi klienta.
  • Operacyjny kontakt z dostawcami oraz współpraca z agencją celną.
  • Zarządzanie pracą magazynu w zakresie przyjmowania, składowania i wysyłki towarów.
  • Wystawianie faktur i monitorowanie płatności.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Orientacja na klienta i jego potrzeby.
  • Znajomość branży dodatków do żywności będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy:

  • Adekwatne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet benefitów.
  • Bony świąteczne.
  • Premie roczne.
  • Narzędzia pracy potrzebne do realizacji zadań.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów.
  • Pracę w stabilnej firmie z 14-letnim doświadczeniem na rynku.

CV prosimy wysyłać na adres: hr@pkcomponents.pl

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na hr@pkcomponents.pl

Skip to content