Witryna internetowa PK COMPONENTS
Customer Service &Logistics Specialist
PK Components – lider w dystrybucji surowców do produkcji suplementów diety – poszukuje doświadczonego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, który z zaangażowaniem zadba o naszych klientów i efektywnie zarządzi łańcuchem dostaw oraz realizacją zamówień.
Dołącz do naszego zespołu, który łączy pasję do jakości z innowacyjnym podejściem!
Jeśli szukasz stabilnego, a jednocześnie inspirującego miejsca do rozwoju swoich umiejętności – czekamy właśnie na Ciebie!
Twój zakres obowiązków:
- Przyjmowanie zamówień od klientów i monitorowanie postępu realizacji.
- Zapewnienie terminowej i zgodnej z oczekiwaniami klienta dostawy.
- Profesjonalna i skuteczna obsługa klienta.
- Monitorowanie i doskonalenie procesów obsługi klienta.
- Operacyjny kontakt z dostawcami oraz współpraca z agencją celną.
- Zarządzanie pracą magazynu w zakresie przyjmowania, składowania i wysyłki towarów.
- Wystawianie faktur i monitorowanie płatności.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
- Minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
- Orientacja na klienta i jego potrzeby.
- Znajomość branży dodatków do żywności będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy:
- Adekwatne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet benefitów.
- Bony świąteczne.
- Premie roczne.
- Narzędzia pracy potrzebne do realizacji zadań.
- Możliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów.
- Pracę w stabilnej firmie z 14-letnim doświadczeniem na rynku.
CV prosimy wysyłać na adres: hr@pkcomponents.pl
Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na hr@pkcomponents.pl