Płatny Staż w dziale Elektronarzędzi

Witryna internetowa Robert Bosch Sp. z o.o.

Do you want beneficial technologies being shaped by your ideas?

Opis firmy

W Bosch kształtujemy przyszłość, tworząc wysokiej jakości technologie i usługi, które wzbudzają entuzjazm i wzbogacają życie ludzi. Składamy naszym pracownikom obietnicę, której dotrzymujemy: razem rozwijamy się, cieszymy się pracą i wzajemnie się inspirujemy.

Opis stanowiska

Zadania:

  • Obsługa kanałów kontaktu z klientem (telefon, e-mail, chat)
  • Wsparcie w przygotowywaniu ofert
  • Koordynacja terminowej obsługi serwisowej – monitorowanie terminowości usługi
  • Obsługa reklamacji oraz pomoc w przygotowywaniu raportów
  • Wsparcie administracyjne Działu
  • Kwalifikacje

Profil:

  • Studiujesz na kierunkach technicznych (2-3 rok)
  • Chcesz zdobyć ciekawe doświadczenie w międzynarodowym środowisku
  • Możesz pracować w wymiarze min. 32 h w tygodniu
  • Uwielbiasz pakiet MS Office i chcesz rozwijać swoje umiejętności w pracy z nim
  • Jesteś osobą łatwo nawiązującą nowe znajomości i lubiącą pracę w zespole
  • Czujesz się pewnie w komunikacji w języku angielskim oraz zależy Ci na jego wykorzystaniu w praktyce
  • Szukasz wspaniałych, zaangażowanych ludzi, pracujących #LikeABosch, otwartych na dzielenie się wiedzą i umiejętnościami 😊
  • Dodatkowe informacje

Benefity:

  • Płatny staż w oparciu o umowę zlecenia (minimum 9 miesięcy)
  • Karta LunchPass
  • Preferencyjne warunki karty MultiSport
  • Praktyczna wiedza w międzynarodowej firmie
  • Wsparcie merytoryczne ze strony specjalistów
  • Możliwość uczestnictwa w specjalistycznych szkoleniach technicznych

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@pl.bosch.com

Skip to content