Witryna internetowa Robert Bosch Sp. z o.o.
Do you want beneficial technologies being shaped by your ideas?
Opis firmy
W Bosch kształtujemy przyszłość, tworząc wysokiej jakości technologie i usługi, które wzbudzają entuzjazm i wzbogacają życie ludzi. Składamy naszym pracownikom obietnicę, której dotrzymujemy: razem rozwijamy się, cieszymy się pracą i wzajemnie się inspirujemy.
Opis stanowiska
Zadania:
- Obsługa kanałów kontaktu z klientem (telefon, e-mail, chat)
- Wsparcie w przygotowywaniu ofert
- Koordynacja terminowej obsługi serwisowej – monitorowanie terminowości usługi
- Obsługa reklamacji oraz pomoc w przygotowywaniu raportów
- Wsparcie administracyjne Działu
- Kwalifikacje
Profil:
- Studiujesz na kierunkach technicznych (2-3 rok)
- Chcesz zdobyć ciekawe doświadczenie w międzynarodowym środowisku
- Możesz pracować w wymiarze min. 32 h w tygodniu
- Uwielbiasz pakiet MS Office i chcesz rozwijać swoje umiejętności w pracy z nim
- Jesteś osobą łatwo nawiązującą nowe znajomości i lubiącą pracę w zespole
- Czujesz się pewnie w komunikacji w języku angielskim oraz zależy Ci na jego wykorzystaniu w praktyce
- Szukasz wspaniałych, zaangażowanych ludzi, pracujących #LikeABosch, otwartych na dzielenie się wiedzą i umiejętnościami 😊
- Dodatkowe informacje
Benefity:
- Płatny staż w oparciu o umowę zlecenia (minimum 9 miesięcy)
- Karta LunchPass
- Preferencyjne warunki karty MultiSport
- Praktyczna wiedza w międzynarodowej firmie
- Wsparcie merytoryczne ze strony specjalistów
- Możliwość uczestnictwa w specjalistycznych szkoleniach technicznych
Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@pl.bosch.com