
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
Podinspektor ds. bezpieczeństwa i porządku publicznego w Wydziale Wsparcia i Rozwoju Technicznego Stołecznego Centrum Bezpieczeństwa
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 23 grudnia 2024 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
- realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem systemów informatycznych, telekomunikacyjnych oraz radiokomunikacyjnych.
Charakterystyka pracy:
- monitorowanie ciągłości działania, utrzymywanie w sprawności, dbałość o właściwą eksploatację i obsługę systemu alarmowania i ostrzegania ludności oraz systemu łączności radiotelefonicznej,
- przygotowanie i udział w przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, dokonywanie zakupów towarów i usług, wobec których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nadzór nad realizacją przyjętych rozwiązań,
- wsparcie użytkowników w zakresie obsługi aplikacji i urządzeń technicznych,
- sporządzanie planów, raportów i sprawozdań dotyczących wydatkowania środków finansowych związanych z rozbudową i utrzymaniem systemu łączności radiotelefonicznej oraz systemu alarmowania i ostrzegania ludności,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa o zarządzaniu kryzysowym,
- ustawa o stanie klęski żywiołowej,
- ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
- ustawa Prawo zamówień publicznych,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o samorządzie powiatowym.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Młynarska 43/45, piętro 2. Budynek wyposażony w windę dostosowaną dla osób z niepełnosprawnościami, z możliwością przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami (z wyłączeniem strychu). Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne oraz toalety dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta. Praca będzie wykonywana również w innych lokalizacjach urzędu.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera[1], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
- powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z ochroną ludności, zarządzaniem kryzysowym, bezpieczeństwem publicznym, sprawami obronnymi, finansami lub w administracji publicznej,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[2]
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[3],
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
[1] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
[2] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
[3] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.