Audytor wewnętrzny w Zespole Audytu Wewnętrznego w Biurze Dyrektora Generalnego

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
print as PDF
Ogłoszenie nr/ 14.01.2025
Dołącz do nas jako:

Audytor wewnętrzny w Zespole Audytu Wewnętrznego w Biurze Dyrektora Generalnego
 
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Osoba na tym stanowisku:
  • Wykonuje zadania zapewniające, tj.: ustala stan faktyczny badanych obszarów, z zachowaniem Międzynarodowych standardów praktyki zawodowej audytu wewnętrznego, dokonuje analizy przyczyn i skutków ewentualnych uchybień lub słabości stwierdzonych w trakcie prowadzonych audytów.
  • Wykonuje czynności doradcze na rzecz Szefa Kancelarii oraz Dyrektora Generalnego.
  • Monitoruje wdrażanie zaleceń z prowadzonych audytów.
  • Uczestniczy w rocznym planowaniu zadań Zespołu Audytu Wewnętrznego oraz sprawozdawczości, w celu wsparcia obu tych procesów.
  • Przeprowadza analizę ryzyka dla zadań audytowych przydzielonych przez koordynatora Zespołu Audytu Wewnętrznego.
  • Opracowuje program powierzonych zadań audytowych.
  • Przeprowadza wywiady/rozmowy/narady z kierownictwem i pracownikami KPRM, w celu uzyskania informacji niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia zleconych audytów oraz uzgodnienia wyników przeprowadzonych czynności.
  • Prowadzi dokumentację dotyczącą zadania audytowego, składającą się z dowodów audytowych zebranych w trakcie prowadzonego zadania audytowego oraz opracowań własnych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Posiadanie uprawnień do zajmowania stanowiska audytora wewnętrznego, określonych w ustawie o finansach publicznych.
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie audytu wewnętrznego/kontroli w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą “poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa zamówień publicznych, zasad wdrażania funduszy strukturalnych, standardów audytu wewnętrznego i standardów kontroli zarządczej dla jednostek sektora finansów publicznych
  • Posiadanie kompetencji miękkich: myślenie analityczne, komunikacja (w tym umiejętność argumentowania), negocjowanie, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, kreatywność, umiejętność dokonywania syntezy informacji
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Wiedza na temat kontroli zarządczej
  • Przeszkolenie z zakresu audytu wewnętrznego
  • Certyfikat Instytutu Audytorów Wewnętrznych IIA Polska potwierdzający kwalifikacje do przeprowadzania zewnętrznej oceny jakości audytu wewnętrznego.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30, w miarę możliwości i po uzgodnieniu z przełożonym (standardowe godziny pracy urzędu 8:15-16:15)
  • Indywidualny rozkład czasu pracy, w miarę możliwości i za zgodą przełożonego
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna), w miarę możliwości i za zgodą przełożonego
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Dobra lokalizacja
  • Dobra/przyjazna atmosfera pracy

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do zajmowania stanowiska audytora wewnętrznego, określonych w ustawie o finansach publicznych
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopia ważnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą “poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia
  • Kopia dokumentu: Certyfikat Instytutu Audytorów Wewnętrznych IIA Polska potwierdzający kwalifikacje do przeprowadzania zewnętrznej oceny jakości audytu wewnętrznego.
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Aplikuj do 27 stycznia 2025

na adres:

Miejsce składania dokumentów:
1.  Wysyłając na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2.  Składając osobiście: Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3.  Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 146736, BDG/39

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

22 694 64 29 – zespół rekrutacji
728 410 337 – Zespół Audytu Wewnętrznego

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@kprm.gov.pl

Skip to content