Inspektor ds. geomatyki

  • Warszawa

urząd m.st. Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

Inspektor ds. geomatyki w Wydziale Systemów Informatycznych do Obsługi Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego Biura Geodezji i Katastru

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 3 lutego 2025 r.

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  • administrowanie, rozwój i nadzór nad systemami informatycznymi wspierającymi zarządzanie informacją geodezyjną i pokrewną,
  • opracowywanie warunków technicznych oraz projektów umów niezbędnych do przeprowadzania postępowań przetargowych o zamówienia publiczne,
  • nadzór nad prawidłowym przebiegiem zlecanych prac oraz odbiór ich wykonania.

Charakterystyka pracy:

  • utrzymanie systemów, obsługa zgłoszeń, kontrola i raportowanie ich realizacji,
  • współpraca z użytkownikami oraz administratorami systemów,
  • udział w planowaniu niezbędnych prac administracyjnych w zakresie systemów zarządzania bazami danych i aplikacji,
  • przygotowywanie analiz i raportów dotyczących danych zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa Prawo zamówień publicznych,
    • ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne,
    • ustawa o pracownikach samorządowych,
    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    • ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
    • ustawa Kodeks cywilny,
    • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
    • rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,
    • regulacje prawne z zakresu ochrony danych osobowych,
    • znajomość dobrych praktyk związanych z zarządzaniem usługami IT, testowaniem oprogramowania, analizą danych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Sandomierska 12. Wejście do budynku B3, w którym będzie wykonywana praca jest z poziomu terenu. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Praca będzie wykonywana w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze. Budynek zaopatrzony w ruchomy podest dla osób poruszających się na wózku. Toaleta dostosowana do osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, przemieszczanie się wewnątrz budynku.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu geodezji i kartografii, informatyki lub inne związane z przetwarzaniem danych przestrzennych i minimum 3-lata stażu pracy albo wykształcenie średnie z w/w zakresu i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji, kartografii, informatyki, administracji publicznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem; wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur; sumienność; komunikacja; obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.

Skip to content