
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
Inspektor ds. wsparcia użytkowników IT
Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds. Wsparcia Technicznego
w Wydziale Utrzymania i Rozwoju Centrum Przetwarzania Danych Przestrzennych Biura Geodezji i Katastru
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 14 kwietnia 2025 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
- obsługa wsparcia użytkownika w zakresie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz sprzętu telekomunikacyjnego. Nadzorowanie przestrzegania przez użytkowników zasad eksploatowania sprzętu IT, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania biurowego. Zapewnienie prawidłowej pracy sprzętu komputerowego, infrastruktury sieciowej i oprogramowania,
- administrowanie narzędziami, wspierającymi zarządzanie usługami IT,
- prowadzenie rejestrów i ewidencji zasobów IT. Prowadzenie słowników modeli i lokalizacji sprzętu komputerowego i telefonicznego w bazie konfiguracji elementów IT Urzędu. Zapewnienie spójności danych między systemem ewidencji środków trwałych a systemem zarządzania zasobami IT.
Charakterystyka pracy:
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych wykorzystywanych w siedzibie biura do realizacji zadań biura, w tym funkcjonowania urządzeń drukujących,
- obsługa użytkowników systemów informatycznych utrzymywanych w Centrum Przetwarzania Danych Przestrzennych, w tym w szczególności: przyjmowanie zgłoszeń, realizacja wniosków o usługi, usuwanie skutków zgłoszonych incydentów oraz informowanie użytkowników o zmianach w statusie realizacji zgłoszeń,
- nadawanie i odbieranie uprawnień do systemów informatycznych utrzymywanych w Centrum Przetwarzania Danych Przestrzennych,
- identyfikowanie i przekazywanie problemów do rozwiązania właściwym wewnętrznym komórkom organizacyjnym biura i komórkom organizacyjnym urzędu,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
- przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Sandomierska 12. Wejście do budynku z poziomu terenu. Budynek zaopatrzony w ruchomy podest dla osób poruszających się na wózku. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Praca będzie wykonywana w pomieszczeniu biurowym na parterze. Do pomieszczenia biurowego można dostać się za pomocą schodów. Toaleta dostosowana do osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, przemieszczanie się wewnątrz budynku.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
- powyżej 2-letnie doświadczenia zawodowego związane z pracą w zespole Service Desk,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
- powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe związane ze znajomością zbioru dobrych praktyk IT w postaci biblioteki ITIL, znajomością procedur ISO 9000:x, ISO 20000.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.