Doradca Techniczny / Doradczyni Techniczna – Back Office

Witryna internetowa Knorr-Bremse Polska SFN Sp. z o. o.

Oczekiwania:

  • Status studenta – najlepiej na kierunkach technicznych/mechanicznych,
  • Znajomość programów Microsoft (Word, Excel, PowerPoint, Visio),
  • Znajomość angielskiego umożliwiająca codzienną pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Staranność oraz dbałość o szczegóły,
  • Myślenie analityczne,
  • Posiadanie prawa jazdy kategorii B (opcjonalne).

Opis stanowiska:

  • Wsparcie działu sprzedaży w przygotowywaniu dokumentacji techniczno-handlowej,
  • Przygotowywanie dokumentacji na żądanie klienta (schematy, obliczenia),
  • Tworzenie instrukcji/opisów do oferowanych przez firmę systemów,
  • Tłumaczenie dokumentacji technicznej,
  • Wsparcie w obsłudze zamówień (SAP),
  • Wprowadzanie, utrzymywanie i monitorowanie danych w systemie CRM.

Oferujemy:

  • Interesujący start zawodowy w międzynarodowym koncernie w połączeniu z kameralną atmosferą polskiego oddziału,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym biurze w Warszawie,
  • Kartę lunchową,
  • Wsparcie zespołu we wdrożeniu oraz szkolenia z zakresu systemów pneumatycznych,
  • Okazję do współpracy z wiodącymi producentami pojazdów ciężarowych w Polsce.

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na Iza.Chudek@knorr-bremse.com

Skip to content