Podinspektor ds. bezpieczeństwa i porządku publicznego

  • Pełny etat
  • Warszawa

Urząd m.stołecznego Warszawa

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

 poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

Podinspektor ds. bezpieczeństwa i porządku publicznego w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności Stołecznego Centrum Bezpieczeństwa

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 9 czerwca 2025 r.

Zakres zadań:

 Główne odpowiedzialności:

  • realizacja zadań z zakresu:
    • zarządzania kryzysowego,
    • ochrony ludności,
    • obrony cywilnej,
    • budownictwa ochronnego,
    • ewakuacji mieszkańców,
  • współdziałanie z podmiotami odpowiedzialnymi za ochronę ludności,
  • przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych i porozumień.

Charakterystyka pracy:

  • realizowanie zadań dotyczących ochrony ludności i obrony cywilnej,
  • prowadzenie ewidencji obiektów zbiorowej ochrony ludności oraz udział w procesie tworzenia nowych miejsc schronienia oraz przywracanie sprawności technicznej istniejących,
  • organizacja zasobów ochrony ludności,
  • udział w organizacji szkoleń i ćwiczeń dotyczących ochrony ludności,
  • planowanie środków finansowych na pokrycie kosztów wykonywanych zadań,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa o stanie klęski żywiołowej,
  • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
  • ustawa o samorządzie gminnym,
  • ustawa o samorządzie

Warunki pracy:

 Miejsce pracy: ul. Młynarska 43/45, piętro 2. Budynek wyposażony w windę dostosowaną dla osób z niepełnosprawnościami, z możliwością przemieszczania się pomiędzy

kondygnacjami (z wyłączeniem strychu). Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne oraz toalety dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa klienta, przemieszczanie się wewnątrz budynku i wyjścia

służbowe.

Oferujemy

  •  umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele

Niezbędne wymagania:

  •  obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera1, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej pół roku doświadczenia zawodowego związanego z ochroną ludności, zarządzaniem kryzysowym, bezpieczeństwem publicznym, sprawami obronnymi, finansami, obsługą prawną lub w administracji publicznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  •  wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresie administracji, bezpieczeństwa, zarządzania kryzysowego, ochrony ludności, polityki społecznej, pedagogiki,

1 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg. biologii, chemii, inżynierii środowiska, hydrologii, hydrotechniki, budownictwa wodnego, ratownictwa lub jednolite magisterskie na kierunku prawo.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.2

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu3,
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

 Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

 W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

1 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

2 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

3 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.

Skip to content