
Witryna internetowa HRESTIE
O nas:
Dla naszego Klienta – firmy z branży nieruchomości, wyróżniającej się nowoczesnym i empatycznym podejściem do sprzedaży – poszukujemy osoby na stanowisko Customer Success Managera.
Firma wdrożyła innowacyjny system obsługi klienta, który usprawnia pracę agentów i jednocześnie podnosi standard obsługi. Twoja rola będzie kluczowa w zapewnieniu sprawnego przebiegu procesu zakupu oraz wysokiego poziomu satysfakcji klienta. Dzięki Tobie firma będzie jeszcze skuteczniej pomagać ludziom znaleźć wymarzone miejsce do życia.
Co oferujemy:
Współpracę na podstawie umowy B2B lub umowy zlecenie w niektórych przypadkach
Część etatu: 20 godzin tygodniowo
Pracę zdalną (może pojawiać się również konieczność podjechania do klientów/urzędów na terenie Warszawy)
Stawkę: 30 zł netto/godz.
Możliwość przejścia na pełny etat w niedalekiej przyszłości
Główne zadania:
Wyszukiwanie ofert mieszkań dla klientów kupujących
Bieżąca komunikacja z klientami podczas procesu zakupu
Kontakt z notariuszami i agentami nieruchomości
Zapewnienie kompletnej dokumentacji potrzebnej do transakcji
Koordynowanie współpracy między klientem a agentem
Oczekiwania:
Doskonałe umiejętności komunikacyjne
Podstawowa wiedza o rynku nieruchomości
Znajomość języka angielskiego
Empatia, samodzielność i inicjatywa w kontaktach z klientami
Otwartość na nowe technologie
Chęć do nauki i rozwoju
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę hrestie.traffit.com.