Radca do spraw rekrutacji i zarządzania kompetencjami

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
Ogłoszenie nr/ 27.06.2024
Dołącz do nas jako:Radca do spraw rekrutacji i zarządzania kompetencjami w Wydziale Rekrutacji i Zarządzania Kompetencjami w Biurze Kadr i Rozwoju Zawodowego

Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
  • Koordynuje proces naboru do korpusu służby cywilnej oraz proces rekrutacji wewnętrznej, w tym dokonuje weryfikacji formalnej ofert, współpracuje przy opracowywaniu ogłoszeń oraz sporządzaniu protokołów z przeprowadzonych naborów, jest członkiem komisji przeprowadzającej nabór oraz pełni rolę opiniodawczo-doradczą w zakresie metod i technik selekcji
  • Koordynuje oraz monitoruje sporządzanie i aktualizację opisów stanowisk pracy oraz zakresów obowiązków
  • Bierze udział w tworzeniu i aktualizacji procedur wewnętrznych w KPRM w zakresie właściwości Wydziału tj. zarządzania kompetencjami, zarządzania zasobami ludzkimi, w tym między innymi w zakresie przeprowadzania procesu naboru, sporządzania opisów stanowisk pracy i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej
  • Koordynuje oraz monitoruje sporządzanie i aktualizację regulaminów wewnętrznych komórek organizacyjnych
  • Bierze udział w przeprowadzaniu badania kompetencji kandydatów na wyższe stanowiska w służbie cywilnej oraz na stanowiska, na których kieruje się pracą innych osób (naczelnicy wydziałów)
  • Planuje i realizuje działania związane z promocją KPRM jako pożądanego pracodawcy, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz instytucji (wśród osób zatrudnionych, jak i kandydatek/kandydatów do pracy), w tym na rzecz zatrudniania w KPRM osób z niepełnosprawnościami, nawiązuje i utrzymuje kontakty z podmiotami zewnętrznymi w tym zakresie
  • Jako redaktor dokonuje zmian na stronie BIP w zakresie merytorycznym odpowiadającym działalności pionu kadrowego
  • Przygotowuje, we wskazanym przez przełożonych zakresie, projekty odpowiedzi i przekazuje materiały w trakcie prowadzonych kontroli, a także okresowych sprawozdań z działalności Wydziału
  • Koordynuje proces przeprowadzania wartościowania stanowisk pracy oraz obsługuje organizacyjnie prace Wewnętrznego zespołu wartościującego stanowiska pracy w służbie cywilnej w KPRM
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze kadrowym
  • Znajomość: zasad funkcjonowania administracji publicznej, ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi oraz wybranych elementów prawa pracy, zagadnień z zakresu rekrutacji i selekcji, zagadnień z zakresu sporządzania opisów i wartościowania stanowisk pracy, uregulowań prawnych dotyczących ochrony danych osobowych, zasad dostępu do informacji publicznej
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, orientacja na klienta/interesanta, kreatywność, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku z dziedziny nauk społecznych lub zarządzania zasobami ludzkimi lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub public relations lub HR business partner
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie przeprowadzania naboru w służbie cywilnej lub sporządzania opisów stanowisk pracy lub wartościowania stanowisk pracy
  • Przeszkolenia w zakresie: rekrutacji pracowników, zarządzania kompetencjami, ochrony danych osobowych, public relations, budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy, sporządzania opisów stanowisk pracy, wartościowania stanowisk pracy
  • Znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego lub języka francuskiego na poziomie odpowiadającym B2
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy
Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka obcego
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkoleń
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Aplikuj do 9 lipca 2024

na adres:

Miejsce składania dokumentów:
1.   Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2.   Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3.   Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP:139451, BKRZ/35

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

22 694 73 08 – Wydział Rekrutacji i Zarządzania Kompetencjami, Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
WIĘCEJ O PRACY W URZĘDZIE

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.07.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@kprm.gov.pl

Skip to content