Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. administracyjno-księgowych

Witryna internetowa Abakus Logistics Sp. z o.o.

You can count on us!

OBOWIĄZKI

  • Prowadzenie i weryfikacja dokumentacji transportowej
  • Kontrola nad poprawnym i terminowym wystawianiem faktur sprzedażowych
  • Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów kosztowych
  • Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze
  • Nadzór nad sprawami urzędowo-administracyjnymi
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem polskim oraz zagranicznym

NASZE WYMAGANIA

  • Zaangażowanie
  • Umiejętność planowania zadań
  • Sumienność i samodzielność w działaniu
  • Odpowiedzialność
  • Zdolności organizacyjne
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym (minimum A2)
  • Dodatkowym atutem kandydata będą podjęte studia na kierunku finanse i rachunkowość bądź pokrewne

TO OFERUJEMY

  • Wynagrodzenie w widełkach 4666 – 5000 pln brutto
  • Pracę pod opieką doświadczonego i wykwalifikowanego pracownika dział
  • Po okresie wdrożenia możliwość samodzielnego wykonywania zadań
  • Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (6.00-9.00
  • Słodkie poniedziałki, owocowe środy oraz soki w piątki
  • Nowoczesne biuro w znakomitej lokalizacji w centrum Warszawy
  • Chillroom ze stołem do bilarda, ping ponga oraz piłkarzyki, PS5, dart i planszówki
  • Pokój ciszy, w którym można się zrelaksować
  • Dwie przestronne kuchnie, w których zapewniamy nieograniczony dostęp do zasobów
  • Dobrą atmosferę oraz przyjazne i bezpieczne środowisko pracy

BENEFITY

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • elastyczny czas prac
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • paczki świąteczne

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@abakuslogistics.pl

Skip to content