OBOWIĄZKI
- Prowadzenie i weryfikacja dokumentacji transportowej
- Kontrola nad poprawnym i terminowym wystawianiem faktur sprzedażowych
- Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów kosztowych
- Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze
- Nadzór nad sprawami urzędowo-administracyjnymi
- Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem polskim oraz zagranicznym
NASZE WYMAGANIA
- Zaangażowanie
- Umiejętność planowania zadań
- Sumienność i samodzielność w działaniu
- Odpowiedzialność
- Zdolności organizacyjne
- Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym (minimum A2)
- Dodatkowym atutem kandydata będą podjęte studia na kierunku finanse i rachunkowość bądź pokrewne
TO OFERUJEMY
- Wynagrodzenie w widełkach 4666 – 5000 pln brutto
- Pracę pod opieką doświadczonego i wykwalifikowanego pracownika dział
- Po okresie wdrożenia możliwość samodzielnego wykonywania zadań
- Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (6.00-9.00
- Słodkie poniedziałki, owocowe środy oraz soki w piątki
- Nowoczesne biuro w znakomitej lokalizacji w centrum Warszawy
- Chillroom ze stołem do bilarda, ping ponga oraz piłkarzyki, PS5, dart i planszówki
- Pokój ciszy, w którym można się zrelaksować
- Dwie przestronne kuchnie, w których zapewniamy nieograniczony dostęp do zasobów
- Dobrą atmosferę oraz przyjazne i bezpieczne środowisko pracy
BENEFITY
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas prac
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- paczki świąteczne
Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@abakuslogistics.pl