Audytor wewnętrzny

  • Pełny etat
  • Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie 00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
Ogłoszenie nr/ 18.02.2025
Dołącz do nas jako:

Audytor wewnętrzny do spraw kierowania komórką audytu wewnętrznego w Zespole Audytu Wewnętrznego w Biurze Dyrektora Generalnego

Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kieruje i organizuje pracę komórki audytu wewnętrznego tj. Zespołu Audytu Wewnętrznego w KPRM, w tym m.in. dokonuje podziału pracy, monitoruje postępy pracy, wyjaśnia, instruuje oraz wspiera pracowników w realizowaniu zadań, zatwierdza efekty pracy, dokonuje bieżącej i okresowej oceny pracy pracowników, motywuje pracowników, wnioskuje o awanse i nagrody.
  • Wykonuje zadania audytowe (zadania zapewniające, czynności doradcze i czynności sprawdzające, zapisane w Planie audytu lub poza Planem) oraz ocenia wyniki zadań audytowych wykonanych przez audytorów wewnętrznych.
  • Sporządza roczne Plany audytu wewnętrznego (zatwierdzane przez Dyrektora Generalnego KPRM, działającego w imieniu Szefa KPRM), przy wykorzystaniu przygotowanej uprzednio rocznej analizy ryzyka oraz wybiera (w porozumieniu z Dyrektorem Generalnym) zadania audytowe do realizacji w roku następnym.
  • Sporządza i przekazuje Ministrowi Finansów (po zatwierdzeniu przez Dyrektora Generalnego KPRM, działającego w imieniu Szefa KPRM) informacje o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego za dany rok.
  • Sporządza i przekazuje Dyrektorowi Generalnemu KPRM (działającemu w imieniu Szefa KPRM) sprawozdanie z wykonania rocznego Planu audytu oraz wyniki samooceny Zespołu Audytu Wewnętrznego.
  • Współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi KPRM w zakresie kształtowania i wdrażania systemu kontroli zarządczej w KPRM, w tym w zakresie analizy ryzyka.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Posiadanie uprawnień – wymagań kwalifikacyjnych na audytora wewnętrznego określonych w ustawie o finansach publicznych
  • Powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 3/4 etatu oraz powyżej 1 roku w zakresie kierowania zespołem
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą “poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa zamówień publicznych, zasad wdrażania funduszy strukturalnych, standardów audytu wewnętrznego i standardów kontroli zarządczej dla jednostek sektora finansów publicznych
  • Posiadanie umiejętności obsługi pakietu Office, zwłaszcza w zakresie edytora tekstu oraz arkuszy kalkulacyjnych oraz umiejętności tworzenia zwięzłych tekstów i dokonywania syntezy informacji
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, w tym asertywność, organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, zarządzanie ludźmi, myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu komórką audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Posiadanie Certyfikatu w zarządzaniu projektami np. PRINCE, Certyfikatu Instytutu Audytorów Wewnętrznych IIA Polska potwierdzający kwalifikacje do przeprowadzania zewnętrznej oceny jakości audytu wewnętrznego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30, w miarę możliwości i po uzgodnieniu z przełożonym (standardowe godziny pracy urzędu 8:15-16:15)
  • Indywidualny rozkład czasu pracy, w miarę możliwości i za zgodą przełożonego
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna), w miarę możliwości i za zgodą przełożonego
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Dobra lokalizacja
  • Dobra/przyjazna atmosfera pracy

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań kwalifikacyjnych do przeprowadzania audytu wewnętrznego (zgodnie z art. 286 ust. 1 pkt 5 ustawy o finansach publicznych)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (w celu potwierdzenia doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopia ważnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniająca do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopie Certyfikatu w zarządzaniu projektami np. PRINCE, Certyfikatu Instytutu Audytorów Wewnętrznych IIA Polska potwierdzający kwalifikacje do przeprowadzania zewnętrznej oceny jakości audytu wewnętrznego
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającycm B2
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Aplikuj do 3 marca 2025

na adres:

Miejsce składania dokumentów:
1.   Wysyłając na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2.   Składając osobiście: Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3.   Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 148400, BDG/38

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

22 694 65 95 – zespół rekrutacji
728 410 337 – Zespół Audytu Wewnętrznego lub mailowego na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Więcej o pracy w urzędzie

  • Dokumenty należy złożyć do: 03.03.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe—klauzula-informacyjna

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@kprm.gov.pl

Skip to content