Witryna internetowa Braughman Media Group
Twój zakres obowiązków:
- kompletowanie dokumentów i załączników do umów oraz weryfikacja ich poprawności
- współtworzenie prezentacji dla partnerów biznesowych
- przygotowywanie raportów i zestawień dot. sieci nośników (Excel)
- koordynowanie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów
- pomoc w sporządzaniu raportów i analiz
- ścisła współpraca z Działem Sprzedaży oraz Działem Graficznym
- wsparcie Działu w bieżących zadaniach
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu zarządzania nieruchomościami lub administracji)
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- zaawansowany poziom znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint, Word)
- zdolność analitycznego myślenia
- organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- nastawienie na współpracę
To oferujemy:
- realne możliwości rozwoju zawodowego – cieszymy się, gdy nasi pracownicy rozwijają się wraz z rozwojem firmy
- uczestniczenie w ciekawych i różnorodnych projektach – u nas nie będziesz się nudził / nudziła
- możliwość kreowania swoich działań – jeżeli jesteś pewien / pewna swoich pomysłów i weźmiesz za nie odpowiedzialność, z chęcią Ci zaufamy
- dynamiczne, pełne wyzwań i inspirujące środowisko pracy
- pracę w stabilnej, wiodącej firmie w branży reklamy zewnętrznej
- elastyczność w działaniu i przyjazną atmosferę w pracy
Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na praca@braughman.com