Specjalista ds. Obsługi Klienta

Witryna internetowa Elżbieta Andryszewska Consulting

Mój Klient – firma zajmująca się naprawą posprzedażową elektroniki – tworzy Dział Obsługi Klienta.

Poszukuje obecnie 3 pierwszych osób na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta

Zakres obowiązków to obsługa telefoniczna zgłoszeń klientów indywidualnych w zakresie usterek zakupionego sprzętu RTV znanego światowego koncernu

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1-C2
  • Biegła obsługa komputera
  • Mile widziany status studenta

Mój Klient oferuje:

  • Pracę od zaraz w Ożarowie Mazowieckim (niedaleko PKP)
  • Umowę zlecenia ze stawką 32 zł netto/godzinę
  • Gruntowne szkolenie z zagadnień technicznych, komunikacji z klientem oraz obsługi systemów IT
  • Możliwe wyjazdy szkoleniowe – zagraniczne

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę elzbietaandryszewskaconsulting.traffit.com.

Skip to content