Główny specjalista do spraw naboru do służby cywilnej

  • Pełny etat
  • Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie 00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
Ogłoszenie nr/ 20.02.2025
Dołącz do nas jako:

Główny specjalista do spraw naboru do służby cywilnej w Wydziale Kadr Służby Cywilnej w Departamencie Służby Cywilnej

Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje stanowiska Szefa Służby Cywilnej i Departamentu oraz udziela odpowiedzi i wyjaśnień pracownikom innych urzędów, a także osobom, które aplikują lub są zainteresowane pracą w służbie cywilnej, z zakresu stosowania przepisów prawa, które dotyczą służby cywilnej (w szczególności organizacji i przeprowadzania naborów do służby cywilnej oraz stosunku pracy w służbie cywilnej)
  • Wypracowuje, projektuje i wdraża nowe rozwiązania w zakresie właściwości Wydziału (w szczególności naboru do służby cywilnej), w tym przygotowuje we współpracy z komórką prawną projekty aktów normatywnych
  • Sprawuje merytoryczny nadzór nad właściwym funkcjonowaniem bazy ogłoszeń o naborach w służbie cywilnej, zarządza bazą i koordynuje działania w tym zakresie (m.in. współpracuje z innymi podmiotami przy oprogramowaniu i hostingu oraz monitoruje administrowanie uprawnieniami) oraz projektuje nowe funkcjonalności w bazie ogłoszeń
  • Koordynuje działania, które są związane z czuwaniem przez Szefa Służby Cywilnej nad przestrzeganiem zasad służby cywilnej w procesie naboru poprzez monitorowanie informacji o naborach do służby cywilnej (m.in. wskazuje kierunki prowadzonego monitoringu oraz jego zasięgu, wskazuje konieczność i celowość podejmowania określonych działań, sprawdza skuteczność podjętych działań, przygotowuje propozycje rozwiązań do podjęcia stosownych działań naprawczych)
  • Przygotowuje analizy i zestawienia o korpusie służby cywilnej, w szczególności, które dotyczą zasad organizacji i przeprowadzania naborów do służby cywilnej
  • Współpracuje z partnerami krajowymi i zagranicznymi, w szczególności w zakresie naborów do służby cywilnej oraz nawiązywania stosunku pracy
  • Analizuje sprawozdania dyrektorów generalnych urzędów oraz na tej podstawie przygotowuje wnioski i rekomendacje dla Szefa Służby Cywilnej w zakresie właściwości merytorycznej Wydziału (w szczególności zagadnienia przypisane do tego stanowiska pracy)
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia rekrutacji na podstawie przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość: ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, tematyki związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi – nabór (rekrutacja i selekcja), zasad funkcjonowania administracji rządowej
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, w tym wystąpienia publiczne, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, kreatywność
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie nauk prawnych lub studia podyplomowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi lub prawa pracy
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie związanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym C1
  • Przeszkolenie w zakresie: informatyki, w tym narzędzi informatycznych, podstaw programowania oraz projektowania i tworzenia stron internetowych
  • Znajomość zagadnień: związanych z bezpieczeństwem funkcjonowania systemów informatycznych oraz zagadnień, które dotyczą ochrony danych osobowych w zatrudnieniu
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym C1
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie informatyki, w tym narzędzi informatycznych; podstaw programowania oraz projektowania i tworzenia stron internetowych
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Aplikuj do 4 marca 2025

na adres:

Miejsce składania dokumentów:
1.   Wysyłając na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2.   Składając osobiście: Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3.   Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP:148439, DSC/30

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

22 694 66 06 – zespół rekrutacji, 22 694 63 50 – Departament Służby Cywilnej
Więcej o pracy w urzędzie

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.03.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe—klauzula-informacyjna

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę kprm.gov.pl.

Skip to content