Główny specjalista ds. edukacji, oświaty i wychowania – Biuro Edukacji

  • Pełny etat
  • Warszawa

Witryna internetowa URZĄD M.ST. WARSZAWY

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

główny specjalista ds. edukacji, oświaty i wychowania w Wydziale Oświaty Niepublicznej Biura Edukacji

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 4 listopada 2024 r.

Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:

  •  udzielanie dotacji i dofinansowań oraz prowadzenie rozliczeń dotyczących zwrotu kosztów udzielonych dotacji,
  •  prowadzenie ewidencji placówek oraz wydawanie zaświadczeń o ich funkcjonowaniu. Zarządzanie kompletnością, poprawnością i zgodnością ze stanem faktycznym danych oświatowych gromadzonych w bazach danych oświatowych oraz ich udostępnianie.

Charakterystyka pracy:

  •  prowadzenie kontroli szkół i placówek oświatowych otrzymujących dotacje z budżetu m.st. Warszawy,
  •  kontrola liczby uczniów wykazywanych do dotacji oraz kontrola wykorzystania dotacji,
  •  prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących zwrotu dotacji udzielonych szkołom i placówkom oświatowym z budżetu m.st. Warszawy wynikających z uprzednio wykonanych przez Wydział czynności kontrolnych,
  •  prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych oraz rejestru zezwoleń na założenie przedszkola, szkoły lub placówki publicznej przez osobę prawną lub fizyczną,
  •  prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji dla niepublicznych szkół i placówek,
  •  musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  •  ustawa o finansowaniu zadań oświatowych,
  •  ustawa o finansach publicznych,
  •  ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  •  ustawa o samorządzie gminnym,
  •  ustawa o samorządzie powiatowym,
  •  ustawa o systemie oświaty,
  •  ustawa Prawo oświatowe wraz ze zmianami oraz aktami wykonawczymi.

Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Kruczkowskiego 2, piętro IV. Wejście do budynku bez barier architektonicznych. Windy nie posiadają głosowego systemu informacji oraz oznaczeń brajlem. W budynku znajdują się toalety dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi do pomieszczeń oznakowane tabliczkami w systemie brajla oraz NFC.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz wyjścia służbowe. Sporadycznie praca w soboty i w niedziele.

Oferujemy

  •  umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  •  rozwój zawodowy,
  •  trzynaste wynagrodzenie,
  •  dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  •  szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  •  zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  •  obywatelstwo polskie,
  •  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  •  niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  •  nieposzlakowana opinia,
  •  umiejętność obsługi komputera1, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  •  wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  •  minimum 5-letni staż pracy,
  •  powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w oświacie, administracji publicznej,
  •  kompetencje: identyfikacja z urzędem; wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur; sumienność; komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
    1 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.2

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •  curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  •  list motywacyjny,
  •  kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia,
  •  kopie świadectw pracy dokumentujących minimum 5-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  •  kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu3,
     oświadczenie o:
  •  posiadanym obywatelstwie,
  •  pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  •  nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  •  posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  •  wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

2 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
3 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę Warszawa%20|%20e-rekrutacje%20(um.warszawa.pl).

Skip to content