Główny specjalista ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów

  • Dodatkowa / tymczasowa
  • Warszawa

Witryna internetowa URZĄD M.ST. WARSZAWY

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

główny specjalista ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów
w Wydziale Projektów Infrastrukturalnych Biura Funduszy Europejskich i Polityki Rozwoju

(umowa o pracę na czas określony – na czas realizacji projektu. Przewidywany czas realizacji projektu do dnia 31.12.2027 r.)

Nazwa projektu: „Budowa II linii metra wraz z infrastrukturą towarzyszącą – etap IV”

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 24 czerwca 2025 r.

Zakres zadań:

 Główne odpowiedzialności:

  • koordynacja i przygotowanie projektów w tym przygotowanie wniosków o finansowanie projektów,
  • nadzór nad rozliczaniem projektów, przygotowanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji, prowadzenie spraw związanych z postępowaniami w trybie zamówień publicznych i realizacją umów prowadzonych przez komórki w ramach poszczególnych projektów,
  • prowadzenie rejestrów, ewidencji i sprawozdań z realizowanych projektów, gromadzenie informacji dotyczących projektów realizowanych między innymi z udziałem funduszy europejskich.

Charakterystyka pracy:

  • sprawdzanie wydatkowania środków, dokonywanych zamówień, zleceń i umów,
  • gromadzenie, analiza i udostępnianie informacji o stanie realizowanego projektu,
  • wsparcie merytoryczne komórek i jednostek organizacyjnych związane z funduszami z programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko 2021-2027 na każdym etapie realizacji projektu,
  • udział w naradach i komitetach monitorujących,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • przepisy prawne z zakresu struktury i porządku prawnego Unii Europejskiej oraz funduszy europejskich, źródeł dofinansowania oraz możliwości ubiegania się o wsparcie z funduszy europejskich,
    • przepisy dotyczące prawa administracyjnego,
    • ustawa o dostępie do informacji publicznej,
    • ustawa Prawo zamówień publicznych,
    • ustawa o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2021-2027.
Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Defilad 1, XIX piętro. Budynek jest wyposażony w podjazdy oraz windę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku na parterze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne, obsługa klienta, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz wyjścia i wyjazdy służbowe.

Oferujemy
  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • minimum 5 lat stażu pracy,

1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

  • powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe związane z przygotowywaniem projektów do realizacji, pozyskiwaniem środków finansowych na realizację projektów lub wdrażaniem projektów finansowanych ze środków zewnętrznych albo przynajmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w ww. dziedzinie oraz rok doświadczenia w zakresie kierowania ludźmi,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie zarządzania, finansów, administracji samorządowej lub publicznej.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę Warszawa%20|%20e-rekrutacje%20(um.warszawa.pl).

Skip to content